Francuski Instytut Gospodarki Polska
22 823 42 83 Facebook LinkedIn
  • Francuski Instytut Gospodarki Polska EN
Wyniki wyszukiwania
Pomiń nawigacje
  • FIG Polska
  • Doradztwo
    X
    • Zakres usług
      • Strategia
      • Sprzedaż i marketing
      • Finanse
      • Organizacja i zarządzanie
    • TOP 5 - nasza specjalność w doradztwie
      • Budowa strategii rozwojowych i naprawczych
      • Wdrożenie strategii wg Balanced Scorecard
      • System zarządzania przez KPI i Action Plan
      • System zarządzania przez cele (MBO)
      • Strategia rynkowa i polityka handlowa
    • Przygotowanie do budowy i wdrożenia strategii
    • Metodyka realizacji projektów doradczych
    • Dlaczego warto pracować z FIG Polska?
    • Referencje i opinie naszych Klientów
    • Zespół doradców
    • Realizacja usług z dofinansowaniem
  • Szkolenia
    X
    • Zarządzanie strategiczne
      • Metodyka budowy strategii firmy
      • Zarządzanie wartością firmy - Value Based Management
      • Wdrożenie strategii - Balanced Scorecard i KPI
      • Budowa Action Plan i kaskadowanie celów i KPI
      • Strategiczne zarządzanie rynkami
      • Zarządzanie cenami - Pricing
      • Komunikacja strategii firmy oraz przywództwo w jej wdrożeniu
      • Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw
      • Strategiczne zarządzanie zakupami
      • Strategiczny HR
      • KPI Certification Training
    • Zarządzanie finansami
      • Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz.1
      • Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz.2
      • Analiza i diagnoza przedsiębiorstwa
      • Systemy informacji zarządczej
      • Zarządzanie cash flow i kapitałem obrotowym
      • Ocena i finansowanie projektów inwestycyjnych
      • Wycena przedsiębiorstw
      • Finansowanie rozwoju firmy
      • Efektywne decyzje na rynku kapitałowym. Uwaga! Zmiany w obowiązkach informacyjnych
      • Corporate Finance for Executives
    • Zarządzanie efektywnością
      • Zarządzanie przez cele (MBO)
      • Skuteczne zarządzanie projektem
      • Lean Management
      • Negocjacje w biznesie
      • Profesjonalna prezentacja informacji finansowych
      • Odpowiedzialność prawna kadry zarządzającej
    • Terminarz
    • Moduły tematyczne
    • Akademia Zarządzania Strategicznego
    • Gra strategiczna Horyzont Businnes Play
    • Realizacja usług z dofinansowaniem
    • TOP 5 - nasza specjalność w szkoleniach
  • Klienci
  • Eksperci
  • Aktualności
  • Baza wiedzy
    X
    Pomiń nawigacje
    • Zarządzanie - koncepcje, wskazówki oraz przykłady z naszej praktyki biznesowej
      Strategia firmy Ostatnio dodane:

      Zobacz więcej artykułów

      Balanced Scorecard (BSC) +KPI Ostatnio dodane:

      Zobacz więcej artykułów

      Value Based Management (VBM) Ostatnio dodane:

      Zobacz więcej artykułów

      Management by Objectives (MBO) Ostatnio dodane:

      Zobacz więcej artykułów

      Marketing i sprzedaż
      Finanse przedsiębiorstwa Ostatnio dodane:

      Zobacz więcej artykułów

      Organizacja i zarządzanie Ostatnio dodane:

      Zobacz więcej artykułów

    • Pytania do eksperta Ostatnio dodane:
      • Co zrobić, gdy klient strategiczny, okazuje się klientem nierentownym?
      • Obowiązkowe czynności przy łączeniu się spółek
      • Analiza pasma cenowego

      Zobacz więcej artykułów

    • Test wiedzy finansowej menedżera
    • Sukcesy polskich przedsiębiorstw - case studies Ostatnio dodane:
      • Monnari - Polski Feniks
      • Fakro - historia polskiej innowacyjności
      • Polskie kosmetyki podbiają świat! Historia sukcesu marki Inglot

      Zobacz więcej artykułów

    • Dane i wskaźniki ekonomiczne Ostatnio dodane:
      • Sierpień 2018
      • Kwiecień 2017
      • Styczeń 2017

      Zobacz więcej artykułów

    • 50 największych szefów przedsiębiorstw w historii gospodarki przemysłowej Ostatnio dodane:
      • Genialni Wizjonerzy
      • Wirtuozi innowacji
      • Mistrzowie strategii

      Zobacz więcej artykułów

     
  • Kontakt
 

Menu

Pomiń nawigacje
  • FIG Polska
  • Doradztwo
    • Zakres usług
      • Strategia
        • Audyt strategiczny
        • Budowa strategii rozwojowych i naprawczych
        • Wdrożenie strategii (Balanced Scorecard)
        • Value Based Management (VBM)
        • Komunikacja strategii
        • Budowa systemu zarządzania przez KPI’e i Action Plan
        • Nadzór nad wdrożeniem strategii: przeglądy strategiczne
      • Sprzedaż i marketing
        • Strategie marketingowe
        • Strategie i polityki cenowe
        • Polityka handlowa
        • Efektywność sprzedaży
      • Finanse
        • Restrukturyzacja kosztów
        • Biznes plan
        • Controlling i budżetowanie
        • Ocena projektów inwestycyjnych
      • Organizacja i zarządzanie
        • Struktury organizacyjne
        • Budowa i wdrożenie systemu MBO
        • Systemy motywacyjne oparte na BSC, VBM, MBO
        • Biuro projektów strategicznych
    • TOP 5 - nasza specjalność w doradztwie
      • Budowa strategii rozwojowych i naprawczych
      • Wdrożenie strategii wg Balanced Scorecard
      • System zarządzania przez KPI i Action Plan
      • System zarządzania przez cele (MBO)
      • Strategia rynkowa i polityka handlowa
    • Przygotowanie do budowy i wdrożenia strategii
    • Metodyka realizacji projektów doradczych
    • Dlaczego warto pracować z FIG Polska?
    • Referencje i opinie naszych Klientów
    • Zespół doradców
    • Realizacja usług z dofinansowaniem
  • Szkolenia
    • Zarządzanie strategiczne
      • Metodyka budowy strategii firmy
      • Zarządzanie wartością firmy - Value Based Management
      • Wdrożenie strategii - Balanced Scorecard i KPI
      • Budowa Action Plan i kaskadowanie celów i KPI
      • Strategiczne zarządzanie rynkami
      • Zarządzanie cenami - Pricing
      • Komunikacja strategii firmy oraz przywództwo w jej wdrożeniu
      • Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw
      • Strategiczne zarządzanie zakupami
      • Strategiczny HR
      • KPI Certification Training
    • Zarządzanie finansami
      • Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz.1
      • Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz.2
      • Analiza i diagnoza przedsiębiorstwa
      • Systemy informacji zarządczej
      • Zarządzanie cash flow i kapitałem obrotowym
      • Ocena i finansowanie projektów inwestycyjnych
      • Wycena przedsiębiorstw
      • Finansowanie rozwoju firmy
      • Efektywne decyzje na rynku kapitałowym. Uwaga! Zmiany w obowiązkach informacyjnych
      • Corporate Finance for Executives
    • Zarządzanie efektywnością
      • Zarządzanie przez cele (MBO)
      • Skuteczne zarządzanie projektem
      • Lean Management
      • Negocjacje w biznesie
      • Profesjonalna prezentacja informacji finansowych
      • Odpowiedzialność prawna kadry zarządzającej
    • Terminarz
    • Moduły tematyczne
    • Akademia Zarządzania Strategicznego
    • Gra strategiczna Horyzont Businnes Play
    • Realizacja usług z dofinansowaniem
    • TOP 5 - nasza specjalność w szkoleniach
  • Klienci
  • Eksperci
  • Aktualności
  • Baza wiedzy
    • Zarządzanie - koncepcje, wskazówki oraz przykłady z naszej praktyki biznesowej
      • Strategia firmy
        • Siła słowa – komunikacja strategii od podszewki
        • Czy istnieją sposoby na ograniczenie kosztów w przemyśle inną drogą niż poprzez redukcję zatrudnienia, czy obniżenie jakości?
        • Dlaczego firmy popadają w kryzys finansowy i jak go uniknąć?
        • Jak przezwyciężyć kryzys?
        • Co zrobić, kiedy firma znajdzie się w kryzysie?
        • Jak sprawić, by nasza analiza strategiczna nie podzieliła losu wielu innych lądujących w koszu? 10 praktycznych wskazówek.
      • Balanced Scorecard (BSC) +KPI
        • Realizujemy strategię! Skąd to wiemy? Jak właściwie oceniać poziom realizacji celów strategicznych organizacji?
        • Balanced Scorecard - system zarządzania strategią czy narzędzie controllingowe?
        • Jakie są korzyści z wdrożenia BSC?
        • Czy skorzystać ze wsparcia systemu BSC w postaci narzędzia informatycznego?
        • Jakie są największe bariery i wyzwania związane z wdrożeniem systemu BSC?
        • Kto powinien nadzorować wdrożenie BSC w firmie?
        • Czy wdrożenie BSC w przedsiębiorstwie wymaga jasno sformułowanej i kompletnej strategii?
        • W jaki sposób polscy menedżerowie wdrażają system BSC?
        • W jaki sposób polscy menedżerowie postrzegają system BSC?
        • Jakie są główne różnice pomiędzy systemem MBO a systemem Balanced Scorecard?
        • Czym się różni system zarządzania z wykorzystaniem KPI od systemu Balanced Scorecard?
      • Value Based Management (VBM)
        • Jak wykorzystać parametr EVA do podejmowania decyzji?
        • EVA, kontrowersyjna czy praktyczna?
        • Jak zwiększyć wartość firmy? Value Based Management (część 1)
        • Jak zwiększyć wartość firmy? Value Based Management (część 2)
        • W jaki sposób menedżerowie w Polsce postrzegają system VBM
      • Management by Objectives (MBO)
        • Czy kuszą nas tylko pieniądze? Fenomen motywacyjnej siły systemu zarządzania przez cele (Management by Objectives – MBO)
        • Jak postawić do pionu Pion Sprzedaży? Błędy w tradycyjnych systemach premiowania
        • Zarządzanie przez cele? Sposób na wyzwolenie energii i kreatywności pracowników
        • MBO - sposób na racjonalne zarządzanie kosztami wynagrodzeń
      • Marketing i sprzedaż
        • NPS – wskaźnik nie tylko modny, ale i przydatny!
        • Co sprzedają firmy, a co kupują klienci?
      • Finanse przedsiębiorstwa
        • Czy sprawozdanie księgowe może być źródłem danych do analizy finansowej?
        • Jak utrzymać dobre wyniki finansowe również w czasach kryzysu?
        • Jakie wskaźniki finansowe powinniśmy monitorować, aby sprawnie zarządzać firmą?
        • Jak poprawić wyniki restrukturyzując przedsiębiorstwo?
        • Jak zadbać o płynność w czasach kryzysu?
      • Organizacja i zarządzanie
        • Efektywność organizacji
        • Kij i marchewka, czyli przepis na motywacyjną klęskę
        • Kiedy wdrożyć zarządzanie projektami?
        • Wartości organizacji – narzędzie kształtowania oczekiwanych postaw i zachowań
        • Kto ma dbać o rozwój najcenniejszego zasobu w każdej organizacji? Nowoczesny HR.
        • Proces zarządzania zmianą
        • Zwycięzcy też bywają samotni...
        • Wieża Babel w gronie Top Managementu. Jak poprawić zarządzanie niejednorodnym zespołem?
    • Pytania do eksperta
      • Co zrobić, gdy klient strategiczny, okazuje się klientem nierentownym?
      • Obowiązkowe czynności przy łączeniu się spółek
      • Analiza pasma cenowego
      • Mierzyć trudno mierzalne, czyli jak dobrać KPI do celów w perspektywie „Wiedzy i Rozwoju” Strategicznej Karty Wyników? Czy można rzetelnie ocenić jakość współpracy w organizacji?
      • Strategia niskich cen
      • Jak wyznaczyć cele i KPI dla kierowników działów (poziom n-2), aby motywowały do osiągania celów indywidualnych, jak i celów wynikających ze strategii firmy?
      • Czy system Balanced Scorecard powinien być wdrażany przez Dział Kontrolingu?
      • Czy przy definiowaniu wskaźników oceny efektywności zarządzania można korzystać z gotowej bazy wskaźników KPI?
      • Analiza realizacji celów z wykorzystaniem mapy celów strategicznych
      • W jaki sposób wyznaczać cele dla osób z działów wsparcia?
      • Czy wszystkie mierniki ze Strategicznej Karty Wyników Spółki powinny znaleźć się w Kartach Wyników menedżerów działów?
      • Ile celów i mierników powinna zawierać Strategiczna Karta Wyników przedsiębiorstwa?
      • Jak skutecznie odpowiedzieć na wojnę cenową?
      • Jak dokonać wyceny metodą porównawczą spółek nienotowanych na giełdzie?
      • Jaka jest różnica między nakładem inwestycyjnym i kosztem w projekcie inwestycyjnym?
      • Kłopoty z realizacją projektu
      • Co powinna zawierać strategia i jaki powinien być jej poziom szczegółowości?
      • Praktyczne zasady przygotowania i przeprowadzenia udanej prezentacji finansowej
    • Test wiedzy finansowej menedżera
    • Sukcesy polskich przedsiębiorstw - case studies
      • Monnari - Polski Feniks
      • Fakro - historia polskiej innowacyjności
      • Polskie kosmetyki podbiają świat! Historia sukcesu marki Inglot
      • Gra warta świeczki - historia CD Projekt
    • Dane i wskaźniki ekonomiczne
      • Sierpień 2018
      • Kwiecień 2017
      • Styczeń 2017
      • Październik 2016
      • Lipiec 2016
      • Kwiecień 2016
      • Styczeń 2016
      • Wrzesień 2015
      • Maj 2015
      • Wrzesień 2014
      • Kwiecień 2014
      • Marzec 2014
    • 50 największych szefów przedsiębiorstw w historii gospodarki przemysłowej
      • Genialni Wizjonerzy
      • Wirtuozi innowacji
      • Mistrzowie strategii
      • Doskonali organizatorzy
      • Geniusze marketingu
      • Wielcy uzdrowiciele przedsiębiorstw
  • Kontakt
 
Francuski Instytut Gospodarki Polska Szkolenia Zarządzanie strategiczne Zarządzanie wartością firmy - Value Based Management

Zarządzanie wartością firmy - Value Based Management. Koncepcja i narzędzia

Pomiń nawigacje Program  
Wydrukuj
Pomiń nawigacje
x
Powiadom
 
  • Najbliższe seminarium:
    14-15.05.2019
  • Czas trwania:
    2 dni
  • Cena netto:
    4 300 zł
  • Rabat:

    10% do 14.03.2019

  • Lokalizacja:
    Warszawa, Golden Tulip (mapa)
Pomiń nawigacje Zapisz się  
Lidia Polak
zgloszenia@figpolska.pl
+48 22 823 42 83


Zapytaj o szkolenie zamknięte
biuro@figpolska.pl

+48 22 823 42 83
Pomiń nawigacje  

Wzrost wartości spółki jest jednym z głównych celów każdego zarządu. Seminarium prezentuje koncepcję zarządzania wartością spółki, w tym: finansowe i niefinansowe czynniki wpływające na podniesienie wartości firmy w perspektywie krótko- i długoterminowej, modele pomiaru wartości - EVA, MVA, SV i SVA, korzyści, jakie odnoszą firmy i inwestorzy z wprowadzenia zarządzania wartością. Uczestnicy poznają etapy budowy systemu zarządzania wartością spółki w oparciu o model EVA oraz proces wdrożenia EVA na przykładzie jednej ze spółek giełdowych. Seminarium to jest szczególnie rekomendowane zarządom spółek kapitałowych.

Główne cele seminarium:

  • Poznanie koncepcji zarządzania wartością przedsiębiorstwa
  • Nabycie umiejętności w zakresie identyfikacji finansowych i niefinansowych czynników wpływających na wzrost wartości firmy
  • Opanowanie umiejętności w zakresie zarządzania czynnikami kreacji wartości
  • Interpretacja wskaźników wartości, w tym EVA i przepływy gotówkowe.
  • Nabycie umiejętności w zakresie pomiaru wartości przedsiębiorstwa przy wykorzystaniu modelu: EVA,MVA,SV i SVA.
  • Poznanie obszarów zastosowania modelu EVA w zarządzaniu strategicznym i operacyjnym (w tym do budowy systemów motywacyjnych dla kadry managerskiej)
  • Poznanie metodyki budowy modelu zarządzania wartością firmy.
Program

Pierwszy dzień (9.00-17.00)

  1. Wstęp, cele seminarium.
  2. Koncepcja "zarządzania wartością przedsiębiorstwa" na tle innych koncepcji zarządzania.
  3. "Wartość firmy" a wartość przedsiębiorstwa. Jakie aktywa wpływają na wartość biznesu w długiej perspektywie?Ćwiczenie
  4. Oczekiwania inwestorów i komunikacja z nimi. Jak budować zaufanie z inwestorami gwarantując stały dostęp kapitału do firmy?
    Dyskusja moderowana
  5. Dlaczego tradycyjne metody i wskaźniki oceny wyników przedsiębiorstwa nie dają wiarygodnego obrazu jego sytuacji ekonomicznej firmy?
    Ćwiczenie
  6. Czy EVA (Economic Value Added) może być alternatywnym narzędziem zarządzania przedsiębiorstwem i jego wyników finansowych?
    6.1. Założenia koncepcji EVA.
    6.2. Czym różni się EVA od zysku księgowego?
    6.3. Korekty przy obliczaniu EVA. Przejście z wyników księgowych na wyniki ekonomiczne.
    6.4. Model kalkulacji EVA.
    Case study
  7. Podsumowanie zajęć.

Drugi dzień (9.00-17.00)

  1. Jakie czynniki decydują o przewadze konkurencyjnej przedsiębiorstwa? Identyfikacja finansowych i niefinansowych czynników kreacji wartości.
    Ćwiczenie
  2. Jak powiązać czynniki wpływające na wartość przedsiębiorstwa z celami strategicznymi?
    Przykłady
  3. Identyfikacja wskaźników - KPI - opisujących czynniki wzrostu wartości firmy.
    3.1. Czy Twoja firma tworzy czy niszczy wartość? Audyt wartości firmy.
    3.2. Mapa wartości jako narzędzie poszukiwania kluczowych wskaźników wartości.
    3.3. Strategiczne scenariusze zarządzania wartością w finansowym modelu symulacyjnym.
  4. Jak mierzyć zmiany wartości przedsiębiorstwa w ujęciu długoterminowym i krótkoterminowym? Główne metody pomiaru wartości przedsiębiorstwa.
  5. Metoda zdyskontowanych przepływów pieniężnych (DCF) na przykładzie spółki giełdowej.
    Ćwiczenie
    5.1. Prognozowanie przychodów, kosztów i nakładów inwestycyjnych.
    5.1.1. Wyliczenie kosztu kapitału własnego wg modelu CAPM i zdyskontowanych dywidend.
    5.1.2. Średni ważony koszt kapitału (WACC) jako stopa dyskontowa.
    5.1.3. Co to jest wartość rezydualna spółki i jak ją wycenić?
    5.1.4. Analiza i interpretacja wskaźników wartości przedsiębiorstwa, SV (Shareholder Value) i SVA (Shareholder Value Added)
    5.2. Zastosowanie modelu EVA do wyceny przedsiębiorstw.
    5.2.1. Market Value Added.
    5.2.2. Interpretacja wyników i porównanie EVA z DCF.
  6. Zastosowanie wskaźnika EVA w różnych sytuacjach decyzyjnych (ocena biznesplanów, zadań operacyjnych, projektów inwestycyjnych itp.).
    Ćwiczenia
  7. Wykorzystanie modelu EVA do budowy systemów motywacyjnych.
    Przykład
  8. Jak wdrożyć strategię wzrostu wartości firmy? Powiązanie Balanced Scorecard z koncepcją zarządzania wartością firmy.
  9. Podsumowanie zajęć.
Efekty kształcenia

Celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników do zarzadzania wartością przedsiębiorstwa w oparciu o koncepcję EVA (Economic Value Added).

Po ukończeniu szkolenia Uczestnik będzie potrafił m.in.:

  1. Obiektywnie ocenić wyniki finansowe firmy
  2. Identyfikować czynniki kreacji wartości spółki i ocenić ich wpływ na wartość firmy
  3. Mierzyć czy strategia buduje wartość firmy czy ją niszczy przy wykorzystaniu modeli EVA, MVA i DCF
  4. Interpretować wskaźniki wartości i podejmować decyzje zarządcze
  5. Zastosować model EVA w zarzadzaniu strategicznym i operacyjnym
  6. Opracować model budowy zarządzania wartością firmy
Prowadzący
Tadeusz Woźniak
Tadeusz Woźniak

Ekspert w zakresie zarządzania finansowego, marketingowego i strategicznego, w polskich, jak i zagranicznych przedsiębiorstwach.

Zobacz

Zapisz się
Pomiń nawigacje
 
Referencje

Seminarium wysoko ocenił i poleciłby:

  • AMBRA S A Członek Zarządu
  • AT MEDIA SP Z O O Prezes Zarządu
  • AZOTY-ADIPOL S A  Prezes Zarządu
  • BAKALLAND S A Prezes Zarządu
  • BAZY I SYSTEMY BANKOWE SP Z O O Prezes Zarządu
  • CIECH S A Prezes Zarządu
  • DEUTSCHE BANK PBC S A Dyrektor Departamentu Finansów
  • ELZAB S A Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny
  • EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S A Prezes Zarządu
  • FIRST DATA POLSKA S A Dyrektor Departamentu Planowania i Controllingu
  • FOTA S A Prezes Zarządu
  • GIEŁDA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH S A Dyrektor Biura Ekonomiczno-Finansowego
  • IMPEL S A Wiceprezes Zarządu
  • IMPERIAL TOBACCO POLSKA MANUFACTURING S A  - RADOM Dyrektor
  • INFOVIDE MATRIX S A Dyrektor ds informacji zarządczej
  • KGHM POLSKA MIEDŹ S A Dyrektor ds. finansowych
  • KROSS S A Prezes Zarządu
  • LINDE GAZ POLSKA SP Z O O Dyrektor ds. finansowych
  • LOTOS STRAŻ SP Z O O Prezes Zarządu
  • LUG LIGHT FACTORY SP Z O O Prezes Zarządu
  • NETIA S A Prezes Zarządu
  • PHILIPS LIGHTING POLAND S A – PIŁA Członek Zarządu, Dyrektor ds.Finansowo-Księgowych
  • POLKOMTEL S A Dyrektor ds. budżetu
  • RABEN POLSKA SP Z O O Dyrektor ds. Finansowych
  • SAP POLSKA SP Z O O Dyrektor ds. finansowych
  • SCANDINAVIAN TOBACCO S A Prezes Zarządu
  • SCHENKER SP Z O O Prokurent, Dyrektor ds. Finansowych
  • TAURON DYSTRYBUCJA S A Dyrektor ds. handlowych
  • TAURON WYTWARZANIE S A Dyrektor ds. controllingu
  • TELEWIZJA POLSAT S A Członek zarządu, Dyrektor ds. ekonomicznych
  • VORWERK POLSKA SP Z O O Członek Zarządu, Dyrektor ds.Controllingu
  • WORK SERVICE S A Prezes Zarządu
  • ZAKŁADY AZOTOWE PUŁAWY S A Dyrektor ds. controllingu
Atuty programu FIG Polska
  • Autorski program opracowany przez Dział Doradztwa Strategicznego FIG Polska, który specjalizuje się we wdrożeniach koncepcji Value Based Management.
  • Prowadzący zajęcia – ekspert i praktyk biznesu - zaprezentuje koncepcję od strony praktycznej, zapozna uczestników z najczęściej popełnianymi błędami we wdrożeniu oraz z zagrożeniami wynikającymi z niewłaściwego zastosowania koncepcji VBM.
  • Źródło inspiracji w podejściu do zarządzania strategicznego pod kątem kreacji wartości przedsiębiorstwa.
  • Forum wymiany doświadczeń w grupie TOP managementu.
  • Intensywna praktyczna formuła zajęć.
Kto powinien wziąć udział
  • właściciele firm, zarządy,
  • dyrektorzy: zarządzający, finansowi, ds. strategii i rozwoju, ds. inwestycji, personalni, controllingu, marketingu, handlu, produkcji, logistyki,
  • menedżerowie odpowiedzialni za budowę i nadzór nad realizacją strategii firmy,
  • specjaliści ds. planowania,
  • członkowie rad nadzorczych.

 

Inspiracje

Trwały wzrost wartości przedsiębiorstwa jest jednym z głównych celów i kryteriów oceny każdego Zarządu,
dlatego program jest źródłem wiedzy i inspiracji pod kątem zarządzania wartością przedsiębiorstwa dla akcjonariuszy.

Program zarządzania wartością firmy szczególnie polecamy:
- właścicielom i zarządom firm, które jako główny cel stawiają sobie długotrwały wzrost wartości firmy i uzyskiwanie ponadprzeciętnych zwrotów z inwestycji
- menedżerom, których systemy motywacyjne są powiązane z miernikami wzrostu wartości firmy,
-firmom, które planują pozyskanie kapitału na Giełdzie lub od funduszy inwestycyjnych.
Organizacja seminarium  w formule „zamkniętej” np. dla menedżerów spółek notowanych na Giełdzie, lub dla menedżerów spółek w które zaangażowane są fundusze inwestycyjne pomoże im zrozumieć JAK budować wartość w codziennym życiu firmy.

Trwała wartość firmy jest tworzona dzięki ukierunkowaniu działań całej organizacji na realizację wspólnych celów, dlatego realizacja programu dla zarządów spółek zależnych w grupach kapitałowych pozwoli na wypracowanie jednolitego podejścia w zakresie budowy i zarządzania wartością firmy.

Zobacz także
  • Zarządzanie wdrożeniem strategii w oparciu o cele strategiczne i KPI.
  • Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw. Strategie rozwoju przedsiębiorstwa
  • Controlling i budżetowanie - skuteczne systemy informacji menedżerskiej
Pomiń nawigacje

Zobacz pozostałe szkolenia FIG

  • Zarządzanie strategiczne
  • Zarządzanie finansami
  • Zarządzanie efektywnością
  • Metodyka budowy strategii firmy Zobacz
  • Zarządzanie wartością firmy - Value Based Management Zobacz
  • tl_files/grafiki/ico_calendar.png

    Terminarz

    Zobacz
  • Wdrożenie strategii - Balanced Scorecard i KPI Zobacz
  • Budowa Action Plan i kaskadowanie celów i KPI Zobacz
  • Strategiczne zarządzanie rynkami Zobacz
  • Zarządzanie cenami - Pricing Zobacz
  • Komunikacja strategii firmy oraz przywództwo w jej wdrożeniu Zobacz
  • Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw Zobacz
  • Strategiczne zarządzanie zakupami Zobacz
  • Strategiczny HR Zobacz
  • KPI Certification Training Zobacz
  • tl_files/grafiki/ico_hands.png

    Akademia Zarządzania Strategicznego

    Zobacz
  • Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz.1 Zobacz
  • Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz.2 Zobacz
  • tl_files/grafiki/ico_calendar.png

    Terminarz

    Zobacz
  • Analiza i diagnoza przedsiębiorstwa Zobacz
  • Systemy informacji zarządczej Zobacz
  • Zarządzanie cash flow i kapitałem obrotowym Zobacz
  • Ocena i finansowanie projektów inwestycyjnych Zobacz
  • Wycena przedsiębiorstw Zobacz
  • Finansowanie rozwoju firmy Zobacz
  • Efektywne decyzje na rynku kapitałowym. Uwaga! Zmiany w obowiązkach informacyjnych Zobacz
  • Corporate Finance for Executives Zobacz
  • Zarządzanie przez cele (MBO) Zobacz
  • Skuteczne zarządzanie projektem Zobacz
  • tl_files/grafiki/ico_calendar.png

    Terminarz

    Zobacz
  • Lean Management Zobacz
  • Negocjacje w biznesie Zobacz
  • Profesjonalna prezentacja informacji finansowych Zobacz
  • Odpowiedzialność prawna kadry zarządzającej Zobacz
 
U nas zrealizujesz szkolenie
z dofinansowaniem
PARP
Sprawdź szczegóły

Ponad 20 lat działalności

Projekty doradcze 150 projektów doradczych
Sesje i szkolenia 1500 sesji strategicznych, szkoleń otwartych i zamkniętych
Klienci 2000 klientów, w tym 60% z listy Top 500 "Rzeczypospolitej"
Uczestnicy 20000 uczestników szkoleń seminariów i warsztatów
Polecenia 96% poleca nasze usługi
Pomiń nawigacje
  • Doradztwo

    • Budowa strategii (KPI)
    • Balanced Scorecard (BSC)
    • Management by Objectives (MBO)
    • Value Based Management (VBM)
    • Strategia rynkowa i polityka handlowa
    • Metodyka realizacji projektów doradczych
    • Przygotowanie do budowy i wdrożenia strategii
    • Zespół doradców FIG Polska
    • Dlaczego warto pracować z FIG Polska?
    • Referencje
  • O seminariach

    • Seminaria i szkolenia cykliczne
    • Seminaria i szkolenia zamknięte
    • Akademia Zarządzania Strategicznego
    • Gra strategiczna Horyzont Businnes Play
    • Executive program
    • Moduły tematyczne
    • Dlaczego warto wybrać programy FIG Polska?
    • Które seminarium wybrać?
    • Rejestracja
    • Informacje organizacyjne
    • Terminarz
 

Francuski Instytut Gospodarki
Polska Sp. z o.o.

 
POLITYKA PRYWATNOŚCI
ul. Filtrowa 75/5, 02-032 Warszawa
tel.: 22 823 42 83, fax: 22 823 99 13
biuro@figpolska.pl
NIP: 5251562318 KRS: 0000159975 REGON: 012323640

ISO 9001Polska Izba Firm Szkoleniowych

Agencja Interaktywna Migomedia

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce.

zamknij