Zarządzanie wartością firmy - Value Based Management. Koncepcja i narzędzia
- Najbliższe seminarium:
14-15.05.2019
- Czas trwania:
2 dni
- Cena netto:
4 300 zł
- Rabat:
10% do 14.03.2019
- Lokalizacja:
Warszawa, Golden Tulip (mapa)
Lidia Polak
Zapytaj o szkolenie zamknięte
Wzrost wartości spółki jest jednym z głównych celów każdego zarządu. Seminarium prezentuje koncepcję zarządzania wartością spółki, w tym: finansowe i niefinansowe czynniki wpływające na podniesienie wartości firmy w perspektywie krótko- i długoterminowej, modele pomiaru wartości - EVA, MVA, SV i SVA, korzyści, jakie odnoszą firmy i inwestorzy z wprowadzenia zarządzania wartością. Uczestnicy poznają etapy budowy systemu zarządzania wartością spółki w oparciu o model EVA oraz proces wdrożenia EVA na przykładzie jednej ze spółek giełdowych. Seminarium to jest szczególnie rekomendowane zarządom spółek kapitałowych.
Główne cele seminarium:
- Poznanie koncepcji zarządzania wartością przedsiębiorstwa
- Nabycie umiejętności w zakresie identyfikacji finansowych i niefinansowych czynników wpływających na wzrost wartości firmy
- Opanowanie umiejętności w zakresie zarządzania czynnikami kreacji wartości
- Interpretacja wskaźników wartości, w tym EVA i przepływy gotówkowe.
- Nabycie umiejętności w zakresie pomiaru wartości przedsiębiorstwa przy wykorzystaniu modelu: EVA,MVA,SV i SVA.
- Poznanie obszarów zastosowania modelu EVA w zarządzaniu strategicznym i operacyjnym (w tym do budowy systemów motywacyjnych dla kadry managerskiej)
- Poznanie metodyki budowy modelu zarządzania wartością firmy.