Francuski Instytut Gospodarki Polska
22 823 42 83 Facebook LinkedIn
  • Francuski Instytut Gospodarki Polska EN
Wyniki wyszukiwania
Pomiń nawigacje
  • FIG Polska
  • Doradztwo
    X
    • Zakres usług
      • Strategia
      • Sprzedaż i marketing
      • Finanse
      • Organizacja i zarządzanie
    • TOP 5 - nasza specjalność w doradztwie
      • Budowa strategii rozwojowych i naprawczych
      • Wdrożenie strategii wg Balanced Scorecard
      • System zarządzania przez KPI i Action Plan
      • System zarządzania przez cele (MBO)
      • Strategia rynkowa i polityka handlowa
    • Przygotowanie do budowy i wdrożenia strategii
    • Metodyka realizacji projektów doradczych
    • Dlaczego warto pracować z FIG Polska?
    • Referencje i opinie naszych Klientów
    • Zespół doradców
    • Realizacja usług z dofinansowaniem
  • Szkolenia
    X
    • Zarządzanie strategiczne
      • Metodyka budowy strategii firmy
      • Zarządzanie wartością firmy - Value Based Management
      • Wdrożenie strategii - Balanced Scorecard i KPI
      • Budowa Action Plan i kaskadowanie celów i KPI
      • Strategiczne zarządzanie rynkami
      • Zarządzanie cenami - Pricing
      • Komunikacja strategii firmy oraz przywództwo w jej wdrożeniu
      • Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw
      • Strategiczne zarządzanie zakupami
      • Strategiczny HR
      • KPI Certification Training
    • Zarządzanie finansami
      • Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz.1
      • Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz.2
      • Analiza i diagnoza przedsiębiorstwa
      • Systemy informacji zarządczej
      • Zarządzanie cash flow i kapitałem obrotowym
      • Ocena i finansowanie projektów inwestycyjnych
      • Wycena przedsiębiorstw
      • Finansowanie rozwoju firmy
      • Efektywne decyzje na rynku kapitałowym. Uwaga! Zmiany w obowiązkach informacyjnych
      • Corporate Finance for Executives
    • Zarządzanie efektywnością
      • Zarządzanie przez cele (MBO)
      • Skuteczne zarządzanie projektem
      • Lean Management
      • Negocjacje w biznesie
      • Profesjonalna prezentacja informacji finansowych
      • Odpowiedzialność prawna kadry zarządzającej
    • Terminarz
    • Moduły tematyczne
    • Akademia Zarządzania Strategicznego
    • Gra strategiczna Horyzont Businnes Play
    • Realizacja usług z dofinansowaniem
    • TOP 5 - nasza specjalność w szkoleniach
  • Klienci
  • Eksperci
  • Aktualności
  • Baza wiedzy
    X
    Pomiń nawigacje
    • Zarządzanie - koncepcje, wskazówki oraz przykłady z naszej praktyki biznesowej
      Strategia firmy Ostatnio dodane:

      Zobacz więcej artykułów

      Balanced Scorecard (BSC) +KPI Ostatnio dodane:

      Zobacz więcej artykułów

      Value Based Management (VBM) Ostatnio dodane:

      Zobacz więcej artykułów

      Management by Objectives (MBO) Ostatnio dodane:

      Zobacz więcej artykułów

      Marketing i sprzedaż
      Finanse przedsiębiorstwa Ostatnio dodane:

      Zobacz więcej artykułów

      Organizacja i zarządzanie Ostatnio dodane:

      Zobacz więcej artykułów

    • Pytania do eksperta Ostatnio dodane:
      • Co zrobić, gdy klient strategiczny, okazuje się klientem nierentownym?
      • Obowiązkowe czynności przy łączeniu się spółek
      • Analiza pasma cenowego

      Zobacz więcej artykułów

    • Test wiedzy finansowej menedżera
    • Sukcesy polskich przedsiębiorstw - case studies Ostatnio dodane:
      • Monnari - Polski Feniks
      • Fakro - historia polskiej innowacyjności
      • Polskie kosmetyki podbiają świat! Historia sukcesu marki Inglot

      Zobacz więcej artykułów

    • Dane i wskaźniki ekonomiczne Ostatnio dodane:
      • Sierpień 2018
      • Kwiecień 2017
      • Styczeń 2017

      Zobacz więcej artykułów

    • 50 największych szefów przedsiębiorstw w historii gospodarki przemysłowej Ostatnio dodane:
      • Genialni Wizjonerzy
      • Wirtuozi innowacji
      • Mistrzowie strategii

      Zobacz więcej artykułów

     
  • Kontakt
 

Menu

Pomiń nawigacje
  • FIG Polska
  • Doradztwo
    • Zakres usług
      • Strategia
        • Audyt strategiczny
        • Budowa strategii rozwojowych i naprawczych
        • Wdrożenie strategii (Balanced Scorecard)
        • Value Based Management (VBM)
        • Komunikacja strategii
        • Budowa systemu zarządzania przez KPI’e i Action Plan
        • Nadzór nad wdrożeniem strategii: przeglądy strategiczne
      • Sprzedaż i marketing
        • Strategie marketingowe
        • Strategie i polityki cenowe
        • Polityka handlowa
        • Efektywność sprzedaży
      • Finanse
        • Restrukturyzacja kosztów
        • Biznes plan
        • Controlling i budżetowanie
        • Ocena projektów inwestycyjnych
      • Organizacja i zarządzanie
        • Struktury organizacyjne
        • Budowa i wdrożenie systemu MBO
        • Systemy motywacyjne oparte na BSC, VBM, MBO
        • Biuro projektów strategicznych
    • TOP 5 - nasza specjalność w doradztwie
      • Budowa strategii rozwojowych i naprawczych
      • Wdrożenie strategii wg Balanced Scorecard
      • System zarządzania przez KPI i Action Plan
      • System zarządzania przez cele (MBO)
      • Strategia rynkowa i polityka handlowa
    • Przygotowanie do budowy i wdrożenia strategii
    • Metodyka realizacji projektów doradczych
    • Dlaczego warto pracować z FIG Polska?
    • Referencje i opinie naszych Klientów
    • Zespół doradców
    • Realizacja usług z dofinansowaniem
  • Szkolenia
    • Zarządzanie strategiczne
      • Metodyka budowy strategii firmy
      • Zarządzanie wartością firmy - Value Based Management
      • Wdrożenie strategii - Balanced Scorecard i KPI
      • Budowa Action Plan i kaskadowanie celów i KPI
      • Strategiczne zarządzanie rynkami
      • Zarządzanie cenami - Pricing
      • Komunikacja strategii firmy oraz przywództwo w jej wdrożeniu
      • Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw
      • Strategiczne zarządzanie zakupami
      • Strategiczny HR
      • KPI Certification Training
    • Zarządzanie finansami
      • Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz.1
      • Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz.2
      • Analiza i diagnoza przedsiębiorstwa
      • Systemy informacji zarządczej
      • Zarządzanie cash flow i kapitałem obrotowym
      • Ocena i finansowanie projektów inwestycyjnych
      • Wycena przedsiębiorstw
      • Finansowanie rozwoju firmy
      • Efektywne decyzje na rynku kapitałowym. Uwaga! Zmiany w obowiązkach informacyjnych
      • Corporate Finance for Executives
    • Zarządzanie efektywnością
      • Zarządzanie przez cele (MBO)
      • Skuteczne zarządzanie projektem
      • Lean Management
      • Negocjacje w biznesie
      • Profesjonalna prezentacja informacji finansowych
      • Odpowiedzialność prawna kadry zarządzającej
    • Terminarz
    • Moduły tematyczne
    • Akademia Zarządzania Strategicznego
    • Gra strategiczna Horyzont Businnes Play
    • Realizacja usług z dofinansowaniem
    • TOP 5 - nasza specjalność w szkoleniach
  • Klienci
  • Eksperci
  • Aktualności
  • Baza wiedzy
    • Zarządzanie - koncepcje, wskazówki oraz przykłady z naszej praktyki biznesowej
      • Strategia firmy
        • Siła słowa – komunikacja strategii od podszewki
        • Czy istnieją sposoby na ograniczenie kosztów w przemyśle inną drogą niż poprzez redukcję zatrudnienia, czy obniżenie jakości?
        • Dlaczego firmy popadają w kryzys finansowy i jak go uniknąć?
        • Jak przezwyciężyć kryzys?
        • Co zrobić, kiedy firma znajdzie się w kryzysie?
        • Jak sprawić, by nasza analiza strategiczna nie podzieliła losu wielu innych lądujących w koszu? 10 praktycznych wskazówek.
      • Balanced Scorecard (BSC) +KPI
        • Realizujemy strategię! Skąd to wiemy? Jak właściwie oceniać poziom realizacji celów strategicznych organizacji?
        • Balanced Scorecard - system zarządzania strategią czy narzędzie controllingowe?
        • Jakie są korzyści z wdrożenia BSC?
        • Czy skorzystać ze wsparcia systemu BSC w postaci narzędzia informatycznego?
        • Jakie są największe bariery i wyzwania związane z wdrożeniem systemu BSC?
        • Kto powinien nadzorować wdrożenie BSC w firmie?
        • Czy wdrożenie BSC w przedsiębiorstwie wymaga jasno sformułowanej i kompletnej strategii?
        • W jaki sposób polscy menedżerowie wdrażają system BSC?
        • W jaki sposób polscy menedżerowie postrzegają system BSC?
        • Jakie są główne różnice pomiędzy systemem MBO a systemem Balanced Scorecard?
        • Czym się różni system zarządzania z wykorzystaniem KPI od systemu Balanced Scorecard?
      • Value Based Management (VBM)
        • Jak wykorzystać parametr EVA do podejmowania decyzji?
        • EVA, kontrowersyjna czy praktyczna?
        • Jak zwiększyć wartość firmy? Value Based Management (część 1)
        • Jak zwiększyć wartość firmy? Value Based Management (część 2)
        • W jaki sposób menedżerowie w Polsce postrzegają system VBM
      • Management by Objectives (MBO)
        • Czy kuszą nas tylko pieniądze? Fenomen motywacyjnej siły systemu zarządzania przez cele (Management by Objectives – MBO)
        • Jak postawić do pionu Pion Sprzedaży? Błędy w tradycyjnych systemach premiowania
        • Zarządzanie przez cele? Sposób na wyzwolenie energii i kreatywności pracowników
        • MBO - sposób na racjonalne zarządzanie kosztami wynagrodzeń
      • Marketing i sprzedaż
        • NPS – wskaźnik nie tylko modny, ale i przydatny!
        • Co sprzedają firmy, a co kupują klienci?
      • Finanse przedsiębiorstwa
        • Czy sprawozdanie księgowe może być źródłem danych do analizy finansowej?
        • Jak utrzymać dobre wyniki finansowe również w czasach kryzysu?
        • Jakie wskaźniki finansowe powinniśmy monitorować, aby sprawnie zarządzać firmą?
        • Jak poprawić wyniki restrukturyzując przedsiębiorstwo?
        • Jak zadbać o płynność w czasach kryzysu?
      • Organizacja i zarządzanie
        • Efektywność organizacji
        • Kij i marchewka, czyli przepis na motywacyjną klęskę
        • Kiedy wdrożyć zarządzanie projektami?
        • Wartości organizacji – narzędzie kształtowania oczekiwanych postaw i zachowań
        • Kto ma dbać o rozwój najcenniejszego zasobu w każdej organizacji? Nowoczesny HR.
        • Proces zarządzania zmianą
        • Zwycięzcy też bywają samotni...
        • Wieża Babel w gronie Top Managementu. Jak poprawić zarządzanie niejednorodnym zespołem?
    • Pytania do eksperta
      • Co zrobić, gdy klient strategiczny, okazuje się klientem nierentownym?
      • Obowiązkowe czynności przy łączeniu się spółek
      • Analiza pasma cenowego
      • Mierzyć trudno mierzalne, czyli jak dobrać KPI do celów w perspektywie „Wiedzy i Rozwoju” Strategicznej Karty Wyników? Czy można rzetelnie ocenić jakość współpracy w organizacji?
      • Strategia niskich cen
      • Jak wyznaczyć cele i KPI dla kierowników działów (poziom n-2), aby motywowały do osiągania celów indywidualnych, jak i celów wynikających ze strategii firmy?
      • Czy system Balanced Scorecard powinien być wdrażany przez Dział Kontrolingu?
      • Czy przy definiowaniu wskaźników oceny efektywności zarządzania można korzystać z gotowej bazy wskaźników KPI?
      • Analiza realizacji celów z wykorzystaniem mapy celów strategicznych
      • W jaki sposób wyznaczać cele dla osób z działów wsparcia?
      • Czy wszystkie mierniki ze Strategicznej Karty Wyników Spółki powinny znaleźć się w Kartach Wyników menedżerów działów?
      • Ile celów i mierników powinna zawierać Strategiczna Karta Wyników przedsiębiorstwa?
      • Jak skutecznie odpowiedzieć na wojnę cenową?
      • Jak dokonać wyceny metodą porównawczą spółek nienotowanych na giełdzie?
      • Jaka jest różnica między nakładem inwestycyjnym i kosztem w projekcie inwestycyjnym?
      • Kłopoty z realizacją projektu
      • Co powinna zawierać strategia i jaki powinien być jej poziom szczegółowości?
      • Praktyczne zasady przygotowania i przeprowadzenia udanej prezentacji finansowej
    • Test wiedzy finansowej menedżera
    • Sukcesy polskich przedsiębiorstw - case studies
      • Monnari - Polski Feniks
      • Fakro - historia polskiej innowacyjności
      • Polskie kosmetyki podbiają świat! Historia sukcesu marki Inglot
      • Gra warta świeczki - historia CD Projekt
    • Dane i wskaźniki ekonomiczne
      • Sierpień 2018
      • Kwiecień 2017
      • Styczeń 2017
      • Październik 2016
      • Lipiec 2016
      • Kwiecień 2016
      • Styczeń 2016
      • Wrzesień 2015
      • Maj 2015
      • Wrzesień 2014
      • Kwiecień 2014
      • Marzec 2014
    • 50 największych szefów przedsiębiorstw w historii gospodarki przemysłowej
      • Genialni Wizjonerzy
      • Wirtuozi innowacji
      • Mistrzowie strategii
      • Doskonali organizatorzy
      • Geniusze marketingu
      • Wielcy uzdrowiciele przedsiębiorstw
  • Kontakt
 
Francuski Instytut Gospodarki Polska O seminariach Seminaria i szkolenia cykliczne

Seminaria i szkolenia cykliczne

Cyklicznie realizujemy ponad 20 programów seminariów warsztatowych.  Decydując się na udział w seminariach prowadzonych przez ekspertów FIG Polska Uczestnicy korzystają z pełnej elastyczności i swobody wyboru interesujących zagadnień, spośród tematów zazwyczaj wchodzących w skład programów MBA, oferowanych przez najlepsze uczelnie biznesowe w obszarach zarządzania strategicznego, marketingu i strategii cenowych, finansów przedsiębiorstw, przywództwa,  zarządzania projektami oraz rozwoju kompetencji menadżerskich.

Powtarzalność programów w trakcie roku pozwala na realizację wybranego tematu w dogodnym dla menadżera i firmy czasie oraz zawsze, gdy pojawiają się konkretne potrzeby biznesowe.

Formuła ta doskonale sprawdza się w sytuacji, gdy menadżerowie stają przed koniecznością dokonania skutecznych rozwiązań i chcą stać się bardziej kompetentni we współpracy z profesjonalnymi firmami doradczymi, szukają inspiracji i sposobów obniżenia ryzyka biznesowego a także wiedzy i kompetencji w zakresie niezbędnym do  sprawowania należytego nadzoru nad danym obszarem.

Rozwój kompetencji menadżerskich w kameralnym gronie pośród menadżerów, legitymujących się podobnymi  osiągnięciami, pozwala  dodatkowo na wymianę doświadczeń i integrację.

Treścią przewodnią wszystkich seminariów otwartych jest rozwój wiedzy w obszarach kluczowych dla zarządzania długookresowym wzrostem wartości przedsiębiorstwa.

Programy budowane są w oparciu o zidentyfikowane kluczowe czynniki wpływające na długoterminowy wzrost wartości przedsiębiorstwa, takie jak: dynamika przychodów ze sprzedaży, stopa marży operacyjnej, czy  koszt kapitału zaangażowanego.

Każdy temat seminaryjny rozwija jeden lub więcej czynników wzrostu wartości przedsiębiorstwa. Dzięki wskazaniu powiązań pomiędzy czynnikami wartości (tematami seminariów) Uczestnicy mogą rozwinąć i pogłębić wiedzę dotyczącą kompleksowego zarządzania wartością przedsiębiorstwa, a w tym:

  • skutecznych metod budowy i wdrożenia strategii przedsiębiorstwa,
  • metod szybkiej poprawy wyników finansowych i wskaźników efektywności.

Oferta programowa seminariów „in company” tzw. zamkniętych szytych w odpowiedzi na konkretne potrzeby klientów jest znacznie szersza.

Rejestracja
Które seminarium wybrać?

Wybór programu seminarium podyktowany jest najczęściej konkretną potrzebą biznesową.
Niemniej jednak menedżerom, którzy zajmują najwyższe stanowiska lub aspirują do ich zajmowania zalecamy nabywanie wiedzy interdyscyplinarnej, umożliwiającej konstruktywne dyskusje w gronie top managementu z szefami innych działów funkcjonalnych, lub w celu sprawowania należytego nadzoru nad danym obszarem.

Doświadczeni menedżerowie wiedzą, że obserwowanie skutków nie wystarczy, a należy  zrozumieć i zarządzać przyczynami. Gdy zamierzają dokonać zmian w swoich organizacjach, potrzebują zrozumienia koncepcji, mechanizmów i metod gwarantujących sukces projektu.

Jeśli zainteresowała Państwa nasza oferta, ale nie są Państwo jeszcze zdecydowani na udział w konkretnym seminarium, oferujemy Państwu pomoc w określeniu luki wiedzy oraz w wyborze seminarium.

Chcąc wykorzystać w największym stopniu czas spędzony na seminarium, zalecamy Państwu właściwą kolejność uczestnictwa w poszczególnych seminariach. Niektóre z nich wymagają solidnych podstaw, stąd proponowana kolejność.

Zapraszamy do rozwiązania testu, a z przyjemnością pomożemy Państwu w wyborze seminarium!

W jakiej kolejności uczestniczyć w seminariach? Pomożemy Państwu w wyborze seminarium!

Informacje organizacyjne

Każde seminarium otwarte odbywa się cyklicznie co 2-3 miesiące. Seminaria realizowane są w zależności od tematu, w sesjach: 2 lub 3-dniowych.

Seminaria są prowadzone w salach konferencyjnych wysokiej klasy hoteli warszawskich.

Plan dnia seminaryjnego:

9.00 - rozpoczęcie zajęć
10.30 - przerwa na kawę (20 minut)
13.00 - 14.00 - przerwa obiadowa
15.30 - przerwa na kawę (20 minut)
17.00 - zakończenie zajęć

W przypadku seminarium 3-dniowego ostatniego dnia zajęcia kończą się o godzinie 16.00.

Cena seminarium obejmuje:

  • uczestnictwo w zajęciach,
  • materiały seminaryjne,
  • konsultacje z prowadzącym ekspertem w trakcie zajęć,
  • obiady serwowane w restauracji hotelowej oraz słodkie przekąski i gorące napoje podczas przerw.

Cena nie obejmuje kosztu noclegów, które Uczestnicy rezerwują we własnym zakresie. Nasze biuro chętnie udzieli pomocy w kwestiach organizacyjnych.

Każdy z Uczestników otrzymuje komplet materiałów seminaryjnych, w skład których wchodzą:

  • wydruk prezentacji części wykładowej trenera,
  • skrypty autorskie FIG Polska,
  • komplet materiałów ćwiczeniowych z rozwiązaniami,

Ostatniego dnia zajęć aktywni Uczestnicy otrzymują Certyfikat Ukończenia Seminarium.

 

Miejsce szkolenia

Seminaria są prowadzone w centrum konferencyjnym hotelu Golden Tulip**** w centrum Warszawy, a także w innych wysokiej klasy hotelach warszawskich.

Informacja o miejscu szkolenia dostępna jest w zakładkach oraz przesyłana Uczestnikowi wraz z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.

Zgodnie z warunkami naszej oferty cena nie obejmuje kosztów zakwaterowania, które klient rezerwuje we własnym zakresie. Z uwagi na różne preferencje naszych Klientów co do rodzaju hotelu FIG Polska nie uczestniczy w organizacji zakwaterowania. Służymy jednak zawsze radą i pomocą, na Państwa indywidualne życzenie.
Poniżej przedstawiamy informację o hotelach znajdujących się pod tym samym adresem (ul. Towarowa 2) lub w bezpośrednim sąsiedztwie.

Uwaga! Uczestnicy seminariów powołujący się na hasło FIG Polska otrzymają rabat 10% na pokoje hotelowe oraz na parking hotelowy. Rabat dotyczy tylko kompleksu hotelowego znajdującego się przy ul. Towarowej 2.

Golden Tulip**** tel. (22) 582 75 00, email: reservations@goldentulipwarsawcentre.com 
Hotel Campanile** tel. (22) 582 72 00
Hotel Premiere Classe* tel. (22) 624 08 00

W bliskiej odległości znajduje się również:
Radisson Blu Sobieski ****: (22) 579 10 25 > 27

 

Terminarz szkoleń dla Top Managementu

"(...) W życiu dzieje się jak w golfie. Ćwiczymy swoje mocne strony, ale zapominamy o słabościach. Co za strata!

Jeśli jesteś w czymś świetny, będziesz w stanie ulepszyć to tylko odrobinę, o ile jest to w ogóle możliwe. A nawet jeśli ta sztuka ci się uda, prawdopodobnie nikt tego nie zauważy ponieważ niewielką poprawę trudno dostrzec. Natomiast ludzie niewątpliwie widzą twoje słabości. Gdyby udało Ci się je zmniejszyć, poprawa byłaby znacząca i każdy by ją odnotował. Odkryj swoje słabe strony i pracuj nad nimi (...)"

Ty, Spółka Akcyjna Harry Beckwith, Christine Clifford Beckwith

Balanced Scorecard. Budowa i wdrożenie strategii w oparciu o system Kart Wyników i KPI

20-22.02.2019 (3 dni) Warszawa, Golden Tulip Rabat:

200zł/os. przy zgłoszeniu 2 osób

Szczegóły Zapisz się

Negocjacje w biznesie. Warsztaty dla zarządzających

21-22.02.2019 (2 dni) Warszawa, Radisson Blu Sobieski Rabat:

200 zł/os. przy zgłoszeniu 2 osób

 

Szczegóły Zapisz się

Odpowiedzialność kadry zarządzającej w świetle obecnych przepisów prawnych. Jak się zabezpieczyć przed odpowiedzialnością prawną?

25-26.02.2019 (2 dni) Warszawa, Golden Tulip Rabat:

200 zł/os. już przy zgłoszeniu 2 osób

Szczegóły Zapisz się

Jak pilotować firmę w oparciu o wybrane wskaźniki? Analiza i diagnoza przedsiębiorstwa

26-27.02.2019 (2 dni) Warszawa, Golden Tulip Rabat:

200zł/os. przy zgłoszeniu 2 osób

Szczegóły Zapisz się

Jak wykorzystać controlling w budowaniu przewag konkurencyjnych? Systemy informacji zarządczej. Warsztaty dla Zarządów i Dyrektorów

27-28.02.2019 (2 dni) Warszawa, Golden Tulip Rabat:

200 zł/os. już przy zgłoszeniu 2 osób

Szczegóły Zapisz się

Jak wykorzystać controlling w budowaniu przewag konkurencyjnych? Systemy informacji zarządczej. Warsztaty dla Zarządów i Dyrektorów

27-28.02.2019 (2 dni) Warszawa, Golden Tulip Szczegóły Zapisz się

Wycena przedsiębiorstw na potrzeby decyzji zarządczych

11-12.03.2019 (2 dni) Warszawa, Golden Tulip Rabat:

5% do 11.02.2019

Szczegóły Zapisz się

Jak zbudować strategię rozwoju firmy? Metodyka "krok po kroku" i narzędzia

12-14.03.2019 (3 dni) Warszawa, Radisson Blu Sobieski Rabat:

5% do 15.02.2019

Szczegóły Zapisz się

Jak usprawnić produkcję i poprawić wyniki finansowe firmy? Lean Management

20-21.03.2019 (2 dni) Warszawa, Golden Tulip Rabat:

5% do 20.02.2019

Szczegóły Zapisz się

Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz. 1 - Jak poprawić wyniki finansowe firmy?

20-21-22.03.2019 (3 dni) Warszawa, Radisson Blu Sobieski Rabat:

BRAK MIEJSC

Szczegóły Zapisz się

Skuteczne zarządzanie projektem. Warsztat uniwersalny

25-26-27.03.2019 (3 dni) Warszawa, Golden Tulip Rabat:

5% do 25.02.2019

Szczegóły Zapisz się

Komunikacja strategii oraz przywództwo i zarządzanie zmianami. Seminarium warsztatowo-coachingowe dla Zarządów i Dyrektorów

25-26.03.2019 (2 dni) Warszawa, Golden Tulip Rabat:

5% do 25.02.2019

Szczegóły Zapisz się

Jak efektywnie zarządzać cash flow i kapitałem obrotowym? Warsztaty dla zarządzających

1-2.04.2019 (2 dni) Warszawa, Golden Tulip Rabat:

10% do 1.02.2019

Szczegóły Zapisz się

Strategiczne zarządzanie zakupami w procesie budowy wartości firmy

1-2.04.2019 (2 dni) Warszawa, Golden Tulip Rabat:

5% do 01.03.2019

Szczegóły Zapisz się

Certified Key Performance Indicators Professional course - kurs z certyfikacją KPI Institute

3-4-5.04.2019 (3 dni) Warszawa, Radisson Blu Sobieski Rabat:

4 490 zł do 06.03.2019 r.

4 250 zł przy min. 3 os.

Szczegóły Zapisz się

Jak zbudować strategię działu i Action Plan? Kaskadowanie celów i KPI

08-09.04.2019 (2 dni) Warszawa, Golden Tulip Rabat:

10% do 08.02.2019

Szczegóły Zapisz się

Corporate Finance for Executives. Understanding the World of Finance

8-9.04.2019 (2 dni) Warszawa, Golden Tulip Rabat:

5% do 8.03.2019

Szczegóły Zapisz się

Zarządzanie przez cele - MBO. Jak zwiększyć poziom realizacji celów. Metodyka i narzędzia

11-12.04.2019 (2 dni) Warszawa, Radisson Blu Sobieski Rabat:

10% do 11.02.2019

Szczegóły Zapisz się

Strategiczne zarządzanie rynkami. Koncepcje i narzędzia budowy sukcesu rynkowego

16-17.04.2019 (2 dni) Warszawa, Golden Tulip Rabat:

10% do 15.02.2019

Szczegóły Zapisz się

Ocena i finansowanie projektów inwestycyjnych. Jak unikać pułapek w inwestycjach?

24-25.04.2019 (2 dni) Warszawa, Golden Tulip Rabat:

10% do 24.02.2019

Szczegóły Zapisz się

Strategie cenowe - Pricing. Jak zwiększyć zyski, zarządzając cenami?

9-10.05.2019 (2 dni) Warszawa, Golden Tulip Rabat:

10% do 8.03.2019

Szczegóły Zapisz się

Zarządzanie wartością firmy - Value Based Management. Koncepcja i narzędzia

14-15.05.2019 (2 dni) Warszawa, Golden Tulip Rabat:

10% do 14.03.2019

Szczegóły Zapisz się

Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz. 1 - Jak poprawić wyniki finansowe firmy?

14-15-16.05.2019 (3 dni) Warszawa, Radisson Blu Sobieski Rabat:

200 zł od 2 osób

Szczegóły Zapisz się

Strategiczne zarządzanie HR - jak zapewnić trwałą konkurencyjność organizacji?

22-23.05.2019 (2 dni) Warszawa, Golden Tulip Rabat:

10% do 22.03.2019

Szczegóły Zapisz się

Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz. 2 - Planowanie przepływów i ocena projektów inwestycyjnych

29-30.05.2019 (2 dni) Warszawa, Golden Tulip Rabat:

200 zł/os już od 2 osób

Szczegóły Zapisz się

Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw. Strategie rozwoju przedsiębiorstwa

10-11.06.2019 (2 dni) Warszawa, Golden Tulip Rabat:

200 zł przy zgłoszeniu 2 osób

Szczegóły Zapisz się

Ponad 20 lat działalności

Projekty doradcze 150 projektów doradczych
Sesje i szkolenia 1500 sesji strategicznych, szkoleń otwartych i zamkniętych
Klienci 2000 klientów, w tym 60% z listy Top 500 "Rzeczypospolitej"
Uczestnicy 20000 uczestników szkoleń seminariów i warsztatów
Polecenia 96% poleca nasze usługi
Pomiń nawigacje
  • Doradztwo

    • Budowa strategii (KPI)
    • Balanced Scorecard (BSC)
    • Management by Objectives (MBO)
    • Value Based Management (VBM)
    • Strategia rynkowa i polityka handlowa
    • Metodyka realizacji projektów doradczych
    • Przygotowanie do budowy i wdrożenia strategii
    • Zespół doradców FIG Polska
    • Dlaczego warto pracować z FIG Polska?
    • Referencje
  • O seminariach

    • Seminaria i szkolenia cykliczne
    • Seminaria i szkolenia zamknięte
    • Akademia Zarządzania Strategicznego
    • Gra strategiczna Horyzont Businnes Play
    • Executive program
    • Moduły tematyczne
    • Dlaczego warto wybrać programy FIG Polska?
    • Które seminarium wybrać?
    • Rejestracja
    • Informacje organizacyjne
    • Terminarz
 

Francuski Instytut Gospodarki
Polska Sp. z o.o.

 
POLITYKA PRYWATNOŚCI
ul. Filtrowa 75/5, 02-032 Warszawa
tel.: 22 823 42 83, fax: 22 823 99 13
biuro@figpolska.pl
NIP: 5251562318 KRS: 0000159975 REGON: 012323640

ISO 9001Polska Izba Firm Szkoleniowych

Agencja Interaktywna Migomedia

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce.

zamknij