Francuski Instytut Gospodarki Polska
22 823 42 83 Facebook LinkedIn
  • Francuski Instytut Gospodarki Polska EN
Wyniki wyszukiwania
Pomiń nawigacje
  • FIG Polska
  • Doradztwo
    X
    • Zakres usług
      • Strategia
      • Sprzedaż i marketing
      • Finanse
      • Organizacja i zarządzanie
    • TOP 5 - nasza specjalność w doradztwie
      • Budowa strategii rozwojowych i naprawczych
      • Wdrożenie strategii wg Balanced Scorecard
      • System zarządzania przez KPI i Action Plan
      • System zarządzania przez cele (MBO)
      • Strategia rynkowa i polityka handlowa
    • Przygotowanie do budowy i wdrożenia strategii
    • Metodyka realizacji projektów doradczych
    • Dlaczego warto pracować z FIG Polska?
    • Referencje i opinie naszych Klientów
    • Zespół doradców
    • Realizacja usług z dofinansowaniem
  • Szkolenia
    X
    • Zarządzanie strategiczne
      • Metodyka budowy strategii firmy
      • Zarządzanie wartością firmy - Value Based Management
      • Wdrożenie strategii - Balanced Scorecard i KPI
      • Budowa Action Plan i kaskadowanie celów i KPI
      • Strategiczne zarządzanie rynkami
      • Zarządzanie cenami - Pricing
      • Komunikacja strategii firmy oraz przywództwo w jej wdrożeniu
      • Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw
      • Strategiczne zarządzanie zakupami
      • Strategiczny HR
      • KPI Certification Training
    • Zarządzanie finansami
      • Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz.1
      • Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz.2
      • Analiza i diagnoza przedsiębiorstwa
      • Systemy informacji zarządczej
      • Zarządzanie cash flow i kapitałem obrotowym
      • Ocena i finansowanie projektów inwestycyjnych
      • Wycena przedsiębiorstw
      • Finansowanie rozwoju firmy
      • Efektywne decyzje na rynku kapitałowym. Uwaga! Zmiany w obowiązkach informacyjnych
      • Corporate Finance for Executives
    • Zarządzanie efektywnością
      • Zarządzanie przez cele (MBO)
      • Skuteczne zarządzanie projektem
      • Lean Management
      • Negocjacje w biznesie
      • Profesjonalna prezentacja informacji finansowych
      • Odpowiedzialność prawna kadry zarządzającej
    • Terminarz
    • Moduły tematyczne
    • Akademia Zarządzania Strategicznego
    • Gra strategiczna Horyzont Businnes Play
    • Realizacja usług z dofinansowaniem
    • TOP 5 - nasza specjalność w szkoleniach
  • Klienci
  • Eksperci
  • Aktualności
  • Baza wiedzy
    X
    Pomiń nawigacje
    • Zarządzanie - koncepcje, wskazówki oraz przykłady z naszej praktyki biznesowej
      Strategia firmy Ostatnio dodane:

      Zobacz więcej artykułów

      Balanced Scorecard (BSC) +KPI Ostatnio dodane:

      Zobacz więcej artykułów

      Value Based Management (VBM) Ostatnio dodane:

      Zobacz więcej artykułów

      Management by Objectives (MBO) Ostatnio dodane:

      Zobacz więcej artykułów

      Marketing i sprzedaż
      Finanse przedsiębiorstwa Ostatnio dodane:

      Zobacz więcej artykułów

      Organizacja i zarządzanie Ostatnio dodane:

      Zobacz więcej artykułów

    • Pytania do eksperta Ostatnio dodane:
      • Co zrobić, gdy klient strategiczny, okazuje się klientem nierentownym?
      • Obowiązkowe czynności przy łączeniu się spółek
      • Analiza pasma cenowego

      Zobacz więcej artykułów

    • Test wiedzy finansowej menedżera
    • Sukcesy polskich przedsiębiorstw - case studies Ostatnio dodane:
      • Monnari - Polski Feniks
      • Fakro - historia polskiej innowacyjności
      • Polskie kosmetyki podbiają świat! Historia sukcesu marki Inglot

      Zobacz więcej artykułów

    • Dane i wskaźniki ekonomiczne Ostatnio dodane:
      • Sierpień 2018
      • Kwiecień 2017
      • Styczeń 2017

      Zobacz więcej artykułów

    • 50 największych szefów przedsiębiorstw w historii gospodarki przemysłowej Ostatnio dodane:
      • Genialni Wizjonerzy
      • Wirtuozi innowacji
      • Mistrzowie strategii

      Zobacz więcej artykułów

     
  • Kontakt
 

Menu

Pomiń nawigacje
  • FIG Polska
  • Doradztwo
    • Zakres usług
      • Strategia
        • Audyt strategiczny
        • Budowa strategii rozwojowych i naprawczych
        • Wdrożenie strategii (Balanced Scorecard)
        • Value Based Management (VBM)
        • Komunikacja strategii
        • Budowa systemu zarządzania przez KPI’e i Action Plan
        • Nadzór nad wdrożeniem strategii: przeglądy strategiczne
      • Sprzedaż i marketing
        • Strategie marketingowe
        • Strategie i polityki cenowe
        • Polityka handlowa
        • Efektywność sprzedaży
      • Finanse
        • Restrukturyzacja kosztów
        • Biznes plan
        • Controlling i budżetowanie
        • Ocena projektów inwestycyjnych
      • Organizacja i zarządzanie
        • Struktury organizacyjne
        • Budowa i wdrożenie systemu MBO
        • Systemy motywacyjne oparte na BSC, VBM, MBO
        • Biuro projektów strategicznych
    • TOP 5 - nasza specjalność w doradztwie
      • Budowa strategii rozwojowych i naprawczych
      • Wdrożenie strategii wg Balanced Scorecard
      • System zarządzania przez KPI i Action Plan
      • System zarządzania przez cele (MBO)
      • Strategia rynkowa i polityka handlowa
    • Przygotowanie do budowy i wdrożenia strategii
    • Metodyka realizacji projektów doradczych
    • Dlaczego warto pracować z FIG Polska?
    • Referencje i opinie naszych Klientów
    • Zespół doradców
    • Realizacja usług z dofinansowaniem
  • Szkolenia
    • Zarządzanie strategiczne
      • Metodyka budowy strategii firmy
      • Zarządzanie wartością firmy - Value Based Management
      • Wdrożenie strategii - Balanced Scorecard i KPI
      • Budowa Action Plan i kaskadowanie celów i KPI
      • Strategiczne zarządzanie rynkami
      • Zarządzanie cenami - Pricing
      • Komunikacja strategii firmy oraz przywództwo w jej wdrożeniu
      • Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw
      • Strategiczne zarządzanie zakupami
      • Strategiczny HR
      • KPI Certification Training
    • Zarządzanie finansami
      • Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz.1
      • Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz.2
      • Analiza i diagnoza przedsiębiorstwa
      • Systemy informacji zarządczej
      • Zarządzanie cash flow i kapitałem obrotowym
      • Ocena i finansowanie projektów inwestycyjnych
      • Wycena przedsiębiorstw
      • Finansowanie rozwoju firmy
      • Efektywne decyzje na rynku kapitałowym. Uwaga! Zmiany w obowiązkach informacyjnych
      • Corporate Finance for Executives
    • Zarządzanie efektywnością
      • Zarządzanie przez cele (MBO)
      • Skuteczne zarządzanie projektem
      • Lean Management
      • Negocjacje w biznesie
      • Profesjonalna prezentacja informacji finansowych
      • Odpowiedzialność prawna kadry zarządzającej
    • Terminarz
    • Moduły tematyczne
    • Akademia Zarządzania Strategicznego
    • Gra strategiczna Horyzont Businnes Play
    • Realizacja usług z dofinansowaniem
    • TOP 5 - nasza specjalność w szkoleniach
  • Klienci
  • Eksperci
  • Aktualności
  • Baza wiedzy
    • Zarządzanie - koncepcje, wskazówki oraz przykłady z naszej praktyki biznesowej
      • Strategia firmy
        • Siła słowa – komunikacja strategii od podszewki
        • Czy istnieją sposoby na ograniczenie kosztów w przemyśle inną drogą niż poprzez redukcję zatrudnienia, czy obniżenie jakości?
        • Dlaczego firmy popadają w kryzys finansowy i jak go uniknąć?
        • Jak przezwyciężyć kryzys?
        • Co zrobić, kiedy firma znajdzie się w kryzysie?
        • Jak sprawić, by nasza analiza strategiczna nie podzieliła losu wielu innych lądujących w koszu? 10 praktycznych wskazówek.
      • Balanced Scorecard (BSC) +KPI
        • Realizujemy strategię! Skąd to wiemy? Jak właściwie oceniać poziom realizacji celów strategicznych organizacji?
        • Balanced Scorecard - system zarządzania strategią czy narzędzie controllingowe?
        • Jakie są korzyści z wdrożenia BSC?
        • Czy skorzystać ze wsparcia systemu BSC w postaci narzędzia informatycznego?
        • Jakie są największe bariery i wyzwania związane z wdrożeniem systemu BSC?
        • Kto powinien nadzorować wdrożenie BSC w firmie?
        • Czy wdrożenie BSC w przedsiębiorstwie wymaga jasno sformułowanej i kompletnej strategii?
        • W jaki sposób polscy menedżerowie wdrażają system BSC?
        • W jaki sposób polscy menedżerowie postrzegają system BSC?
        • Jakie są główne różnice pomiędzy systemem MBO a systemem Balanced Scorecard?
        • Czym się różni system zarządzania z wykorzystaniem KPI od systemu Balanced Scorecard?
      • Value Based Management (VBM)
        • Jak wykorzystać parametr EVA do podejmowania decyzji?
        • EVA, kontrowersyjna czy praktyczna?
        • Jak zwiększyć wartość firmy? Value Based Management (część 1)
        • Jak zwiększyć wartość firmy? Value Based Management (część 2)
        • W jaki sposób menedżerowie w Polsce postrzegają system VBM
      • Management by Objectives (MBO)
        • Czy kuszą nas tylko pieniądze? Fenomen motywacyjnej siły systemu zarządzania przez cele (Management by Objectives – MBO)
        • Jak postawić do pionu Pion Sprzedaży? Błędy w tradycyjnych systemach premiowania
        • Zarządzanie przez cele? Sposób na wyzwolenie energii i kreatywności pracowników
        • MBO - sposób na racjonalne zarządzanie kosztami wynagrodzeń
      • Marketing i sprzedaż
        • NPS – wskaźnik nie tylko modny, ale i przydatny!
        • Co sprzedają firmy, a co kupują klienci?
      • Finanse przedsiębiorstwa
        • Czy sprawozdanie księgowe może być źródłem danych do analizy finansowej?
        • Jak utrzymać dobre wyniki finansowe również w czasach kryzysu?
        • Jakie wskaźniki finansowe powinniśmy monitorować, aby sprawnie zarządzać firmą?
        • Jak poprawić wyniki restrukturyzując przedsiębiorstwo?
        • Jak zadbać o płynność w czasach kryzysu?
      • Organizacja i zarządzanie
        • Efektywność organizacji
        • Kij i marchewka, czyli przepis na motywacyjną klęskę
        • Kiedy wdrożyć zarządzanie projektami?
        • Wartości organizacji – narzędzie kształtowania oczekiwanych postaw i zachowań
        • Kto ma dbać o rozwój najcenniejszego zasobu w każdej organizacji? Nowoczesny HR.
        • Proces zarządzania zmianą
        • Zwycięzcy też bywają samotni...
        • Wieża Babel w gronie Top Managementu. Jak poprawić zarządzanie niejednorodnym zespołem?
    • Pytania do eksperta
      • Co zrobić, gdy klient strategiczny, okazuje się klientem nierentownym?
      • Obowiązkowe czynności przy łączeniu się spółek
      • Analiza pasma cenowego
      • Mierzyć trudno mierzalne, czyli jak dobrać KPI do celów w perspektywie „Wiedzy i Rozwoju” Strategicznej Karty Wyników? Czy można rzetelnie ocenić jakość współpracy w organizacji?
      • Strategia niskich cen
      • Jak wyznaczyć cele i KPI dla kierowników działów (poziom n-2), aby motywowały do osiągania celów indywidualnych, jak i celów wynikających ze strategii firmy?
      • Czy system Balanced Scorecard powinien być wdrażany przez Dział Kontrolingu?
      • Czy przy definiowaniu wskaźników oceny efektywności zarządzania można korzystać z gotowej bazy wskaźników KPI?
      • Analiza realizacji celów z wykorzystaniem mapy celów strategicznych
      • W jaki sposób wyznaczać cele dla osób z działów wsparcia?
      • Czy wszystkie mierniki ze Strategicznej Karty Wyników Spółki powinny znaleźć się w Kartach Wyników menedżerów działów?
      • Ile celów i mierników powinna zawierać Strategiczna Karta Wyników przedsiębiorstwa?
      • Jak skutecznie odpowiedzieć na wojnę cenową?
      • Jak dokonać wyceny metodą porównawczą spółek nienotowanych na giełdzie?
      • Jaka jest różnica między nakładem inwestycyjnym i kosztem w projekcie inwestycyjnym?
      • Kłopoty z realizacją projektu
      • Co powinna zawierać strategia i jaki powinien być jej poziom szczegółowości?
      • Praktyczne zasady przygotowania i przeprowadzenia udanej prezentacji finansowej
    • Test wiedzy finansowej menedżera
    • Sukcesy polskich przedsiębiorstw - case studies
      • Monnari - Polski Feniks
      • Fakro - historia polskiej innowacyjności
      • Polskie kosmetyki podbiają świat! Historia sukcesu marki Inglot
      • Gra warta świeczki - historia CD Projekt
    • Dane i wskaźniki ekonomiczne
      • Sierpień 2018
      • Kwiecień 2017
      • Styczeń 2017
      • Październik 2016
      • Lipiec 2016
      • Kwiecień 2016
      • Styczeń 2016
      • Wrzesień 2015
      • Maj 2015
      • Wrzesień 2014
      • Kwiecień 2014
      • Marzec 2014
    • 50 największych szefów przedsiębiorstw w historii gospodarki przemysłowej
      • Genialni Wizjonerzy
      • Wirtuozi innowacji
      • Mistrzowie strategii
      • Doskonali organizatorzy
      • Geniusze marketingu
      • Wielcy uzdrowiciele przedsiębiorstw
  • Kontakt
 
Francuski Instytut Gospodarki Polska Szkolenia Zarządzanie finansami Ocena i finansowanie projektów inwestycyjnych

Ocena i finansowanie projektów inwestycyjnych. Jak unikać pułapek w inwestycjach?

Pomiń nawigacje Program  
Wydrukuj
Pomiń nawigacje
x
Powiadom
 
  • Najbliższe seminarium:
    24-25.04.2019
  • Czas trwania:
    2 dni
  • Cena netto:
    3 250 zł
  • Rabat:

    10% do 24.02.2019

  • Lokalizacja:
    Warszawa, Golden Tulip (mapa)
Pomiń nawigacje Zapisz się  
Beata Michalak
zgloszenia@figpolska.pl
+48 22 823 42 83


Zapytaj o szkolenie zamknięte
biuro@figpolska.pl

+48 22 823 42 83
Pomiń nawigacje  

Seminarium w logiczny i usystematyzowany sposób prezentuje proces opracowania i oceny projektu inwestycyjnego oraz proces wyboru sposobów finansowania inwestycji. Uczestnicy opanują metodyki budowy projektów inwestycyjnych oraz przeprowadzenia ich analizy w oparciu o kryteria finansowe (NPV, IRR, MIRR, czas zwrotu, próg rentowności), poznają zasady optymalizacji finansowania projektów inwestycyjnych oraz nabędą umiejętności w zakresie oceny decyzji inwestycyjnych w kontekście analizy wyników finansowych przedsiębiorstwa oraz długotrwałego wzrostu jego wartości.

Główne cele seminarium:

  • Zrozumienie wpływu decyzji dotyczących projektów inwestycyjnych na sytuację finansową firmy.
  • Opanowanie metodyki budowy projektów inwestycyjnych oraz przeprowadzenia ich analizy w oparciu o kryteria finansowe.
  • Omówienie głównych źródeł finansowania oraz zasad optymalnego finansowania przedsiębiorstwa oraz projektów inwestycyjnych.
Program seminarium

Pierwszy dzień (9.00 - 17.00) – Ocena decyzji inwestycyjnych

  1. Wstęp – cele seminarium.
  2. Czym są inwestycje? Klasyfikacja i specyfika projektów inwestycyjnych w różnych branżach.
  3. Od czego zależy powodzenie w realizacji projektu inwestycyjnego? Proces zarządzania projektem inwestycyjnym.
    Dyskusja
  4. Jakie są źródła ryzyka inwestycyjnego? Szacowanie ryzyka inwestycyjnego.
    Ćwiczenie
  5. Ocena projektów inwestycyjnych - metoda „krok po kroku”.
  6. Jak szacować wydatek inwestycyjny?
    6.1. Szacowanie nakładów inwestycyjnych.
    6.2. Znaczenie i rola zapotrzebowania na kapitał obrotowy w ocenie projektów inwestycyjnych.
    Ćwiczenie
  7. Jak skutecznie szacować wpływy z inwestycji?
    7.1. Prognozowanie przychodów – metody szacowania popytu.
    7.2. Czy i kiedy powinniśmy uwzględniać koszty utraconych korzyści?
    Ćwiczenie
  8. Jak wykonać projekcje cash-flow z inwestycji?
    Ćwiczenie
  9. Jak trafnie ocenić rentowność inwestycji? Finansowe kryteria oceny inwestycji: NPV, IRR, MIRR, czas zwrotu, próg rentowności.
    Ćwiczenie
  10. Akceptacja czy odrzucenie projektu inwestycyjnego? Decyzje inwestycyjne na tle strategii przedsiębiorstwa.
    Dyskusja
  11. Kiedy opłaca się wstrzymać realizację projektu inwestycyjnego? Ocena rentowności inwestycji w trakcie jej realizacji.
    Ćwiczenie
  12. Jak powinna wyglądać dokumentacja realizacji projektu inwestycyjnego?
    Przykład

Drugi dzień (9.00 - 17.00) – Finansowanie i wpływ inwestycji na wartość przedsiębiorstwa

  1. Jak bezpieczne finansować inwestycje? Budowa planu finansowania inwestycji.
    Przykład
  2. Kiedy korzystać z zewnętrznych źródeł finansowania? Zalety i wady finansowania krótko- i długo- terminowego.
    Dyskusja
  3. Finansowanie kredytem, leasingiem czy środkami własnymi? Analiza porównawcza sposobów finansowania inwestycji.
    Ćwiczenie
  4. Wykorzystanie dźwigni finansowej do poprawy rentowności projektu inwestycyjnego?
    Ćwiczenie
  5. Projekty inwestycyjne a optymalizacja struktury finansowania przedsiębiorstwa.
    Przykład
  6. Kiedy projekty inwestycyjne zwiększają wartość przedsiębiorstwa? Znaczenie analiz kosztu kapitału w decyzjach inwestycyjnych.
    6.1. Jak wyznaczyć koszt kapitału własnego w przedsiębiorstwie?
    6.2. Jak wyznaczyć koszt kapitału obcego w przedsiębiorstwie?
    6.3. Jaki wyznaczyć łączny koszt kapitału zaangażowanego w przedsiębiorstwie (WACC)?
    Ćwiczenie
  7. Jak zarządzać projektami inwestycyjnymi w kontekście budowania wartości firmy?
    Dyskusja
  8. Podsumowanie.
Eksperci prowadzący
Paweł Wnuczak
Paweł Wnuczak

Ekspert i trener we Francuskim Instytucie Gospodarki Polska specjalizujący się w zagadnieniach związanych z controllingiem, analizą finansową, wyceną przedsiębiorstw i zarządzaniem finansami.

Zobacz

Referencje

Seminarium wysoko ocenił i poleciłby:

  • ALPINE CONSTRUCTION POLSKA SP  Z O O Dyrektor Finansowy
  • BELVEDERE CAFE ŁAZIENKI KRÓLEWSKIE SP Z O O Dyrektor ds. finansowych
  • BUMAR ELEKTRONIKA S A Członek Zarządu, Dyrektor ds. Finansowych
  • CURTIS DEVELOPMENT SP  Z O O  Dyrektor Finansowy
  • ENEA CENTRUM S A Członek Zarządu ds. Finansów i Inwestycji
  • GRAAL S A Dyrektor Finansowy
  • GUALA CLOSURES DGS POLAND S A Dyrektor ds. ekonomiczno-finansowych
  • KONIMPEX SP Z O O  Wiceprezes, Dyrektor Finansowy
  • LINDE GAZ POLSKA SP Z O O Dyrektor ds. finansowych
  • LUBELSKI WĘGIEL BOGDANKA S A W BOGDANCE Wiceprezes ds. handlu i logistyki
  • NAVO POLSKA GRUPA DYSTRYBUCYJNA SP Z O O Dyrektor ds. finansowych
  • OPERATOR LOGISTYCZNY PALIW PŁYNNYCH SP Z O O Członek Zarządu
  • PETROLOT SP Z O O Dyrektor Działu Kontrolingu i Skarbca
  • PGE DYSTRYBUCJA S A ODDZIAŁ WARSZAWA Dyrektor ds. ekonomiczno - finansowych
  • PKN ORLEN S A Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu
  • PKO BANK POLSKI S A Dyrektor Biura Analiz Regionalnego Oddziału Korporacyjnego
  • POLSKIE GÓRNICTWO NAFTOWE I GAZOWNICTWO S A Dyrektor Inwestycji
  • POLSKIE SIECI ELEKTROENERGETYCZNE - CENTRUM S A Dyrektor ds. ekonomicznych i finansowych
  • ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA SP Z O O Dyrektor ds. finansowych
  • RUCH S A Członek Zarządu ds. Finansowych
  • TAURON POLSKA ENERGIA S A Wiceprezes Zarządu, Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju
Atuty programu FIG Polska
  • Program ma na celu zaznajomienie Uczestników różnych sektorów i branż z całościową metodyką prowadzenia oceny projektów inwestycyjnych niezależnie od ich stopnia złożoności i wartości.
  • Program został opracowany z myślą o osobach, które decydują o podjęciu i realizacji inwestycji oraz za nie odpowiadają i je kontrolują, w mniejszym stopniu dla specjalistów.
  • Praktyczny charakter zajęć – 60% czasu poświęcone na ćwiczenia.
  • Kameralne grupy warsztatowe będące forum wymiany wiedzy i platformą nawiązywania kontaktów biznesowych.
  • Wysokie kwalifikacje i bogate doświadczenia prowadzącego eksperta – praktyka finansów i zarządzania.
Inspiracje

opis

Kto powinien wziąć udział

Niefinansiści, którym potrzebna jest wiedza o podstawowych narzędziach finansowych użytecznych w finansowej analizie projektów inwestycyjnych, w szczególności:

  • prezesi zarządów,
  • dyrektorzy finansowi, ds. inwestycji,
  • menedżerowie odpowiedzialni za projekty inwestycyjne,
  • kadra kierownicza wyższego i średniego szczebla,
  • pracownicy działów finansowych, controllingu oraz planowania.
Rejestracja on-line
Pomiń nawigacje
 
Zobacz także
  • Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa - Value Based Management. Metodyka i narzędzia
  • Wycena przedsiębiorstw do celów zarządczych
  • Controlling i budżetowanie - skuteczne systemy informacji menedżerskiej
Pomiń nawigacje

Zobacz pozostałe szkolenia FIG

  • Zarządzanie strategiczne
  • Zarządzanie finansami
  • Zarządzanie efektywnością
  • Metodyka budowy strategii firmy Zobacz
  • Zarządzanie wartością firmy - Value Based Management Zobacz
  • tl_files/grafiki/ico_calendar.png

    Terminarz

    Zobacz
  • Wdrożenie strategii - Balanced Scorecard i KPI Zobacz
  • Budowa Action Plan i kaskadowanie celów i KPI Zobacz
  • Strategiczne zarządzanie rynkami Zobacz
  • Zarządzanie cenami - Pricing Zobacz
  • Komunikacja strategii firmy oraz przywództwo w jej wdrożeniu Zobacz
  • Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw Zobacz
  • Strategiczne zarządzanie zakupami Zobacz
  • Strategiczny HR Zobacz
  • KPI Certification Training Zobacz
  • tl_files/grafiki/ico_hands.png

    Akademia Zarządzania Strategicznego

    Zobacz
  • Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz.1 Zobacz
  • Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz.2 Zobacz
  • tl_files/grafiki/ico_calendar.png

    Terminarz

    Zobacz
  • Analiza i diagnoza przedsiębiorstwa Zobacz
  • Systemy informacji zarządczej Zobacz
  • Zarządzanie cash flow i kapitałem obrotowym Zobacz
  • Ocena i finansowanie projektów inwestycyjnych Zobacz
  • Wycena przedsiębiorstw Zobacz
  • Finansowanie rozwoju firmy Zobacz
  • Efektywne decyzje na rynku kapitałowym. Uwaga! Zmiany w obowiązkach informacyjnych Zobacz
  • Corporate Finance for Executives Zobacz
  • Zarządzanie przez cele (MBO) Zobacz
  • Skuteczne zarządzanie projektem Zobacz
  • tl_files/grafiki/ico_calendar.png

    Terminarz

    Zobacz
  • Lean Management Zobacz
  • Negocjacje w biznesie Zobacz
  • Profesjonalna prezentacja informacji finansowych Zobacz
  • Odpowiedzialność prawna kadry zarządzającej Zobacz
 
U nas zrealizujesz szkolenie
z dofinansowaniem
PARP
Sprawdź szczegóły

Ponad 20 lat działalności

Projekty doradcze 150 projektów doradczych
Sesje i szkolenia 1500 sesji strategicznych, szkoleń otwartych i zamkniętych
Klienci 2000 klientów, w tym 60% z listy Top 500 "Rzeczypospolitej"
Uczestnicy 20000 uczestników szkoleń seminariów i warsztatów
Polecenia 96% poleca nasze usługi
Pomiń nawigacje
  • Doradztwo

    • Budowa strategii (KPI)
    • Balanced Scorecard (BSC)
    • Management by Objectives (MBO)
    • Value Based Management (VBM)
    • Strategia rynkowa i polityka handlowa
    • Metodyka realizacji projektów doradczych
    • Przygotowanie do budowy i wdrożenia strategii
    • Zespół doradców FIG Polska
    • Dlaczego warto pracować z FIG Polska?
    • Referencje
  • O seminariach

    • Seminaria i szkolenia cykliczne
    • Seminaria i szkolenia zamknięte
    • Akademia Zarządzania Strategicznego
    • Gra strategiczna Horyzont Businnes Play
    • Executive program
    • Moduły tematyczne
    • Dlaczego warto wybrać programy FIG Polska?
    • Które seminarium wybrać?
    • Rejestracja
    • Informacje organizacyjne
    • Terminarz
 

Francuski Instytut Gospodarki
Polska Sp. z o.o.

 
POLITYKA PRYWATNOŚCI
ul. Filtrowa 75/5, 02-032 Warszawa
tel.: 22 823 42 83, fax: 22 823 99 13
biuro@figpolska.pl
NIP: 5251562318 KRS: 0000159975 REGON: 012323640

ISO 9001Polska Izba Firm Szkoleniowych

Agencja Interaktywna Migomedia

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce.

zamknij