Jak zbudować strategię rozwoju firmy? Metodyka "krok po kroku" i narzędzia
- Najbliższe seminarium:
17-18-19.03.2020
- Czas trwania:
3 dni
- Cena netto:
4 250 zł
- Rabat:
10% do 17.01.2020
- Lokalizacja:
Radisson Blu Sobieski / Golden Tulip (mapa)
Edyta Bartosiewicz
Zapytaj o szkolenie zamknięte
Seminarium prezentuje spójną metodykę budowy strategii stosowaną przez liderów rynkowych w zmiennym otoczeniu. Proces budowy strategii obejmuje identyfikację kluczowych czynników sukcesu przedsiębiorstwa, wskazuje właściwy dobór metod analiz strategicznych, w tym nowe podejście do skwantyfikowanych analiz makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego i wnętrza firmy. Uczestnicy opanują proces wyboru "kluczowych dźwigni rozwoju" firmy oraz działań służących poprawie efektywności. Prowadzący eksperci, autorzy wielu strategii znanych polskich i zagranicznych przedsiębiorstw, podzielą się doświadczeniami w zakresie właściwego wyboru wizji i misji, definiowania celów, wyborów strategii oraz budowy biznesplanów finansowych, weryfikujących wartość strategii. Seminarium przygotowuje Uczestników do wdrożenia strategii wzrostu wartości przedsiębiorstwa z wykorzystaniem modelu VBM oraz systemu Balanced Scorecard.
Cele seminarium
- Opanowanie sprawdzonej metodyki budowy strategii, stosowanej przez liderów rynkowych.
- Poznanie technik i metod analizy strategicznej.
- Opanowanie procesu diagnozy strategicznej jako podstawy wyborów strategicznych.
- Poznanie procesu formułowania celów i strategii głównej oraz strategii w różnych obszarach przedsiębiorstwa.
- Opanowanie modelowych strategii konkurowania na rynku.
- Poznanie narzędzi opisujących strategię.
- Zdobycie wiedzy nt. weryfikacji jakości strategii za pomocą biznesplanu finansowego.