Francuski Instytut Gospodarki Polska
22 823 42 83 Facebook LinkedIn
  • Francuski Instytut Gospodarki Polska EN
Wyniki wyszukiwania
Pomiń nawigacje
  • FIG Polska
  • Doradztwo
    X
    • Zakres usług
      • Strategia
      • Sprzedaż i marketing
      • Finanse
      • Organizacja i zarządzanie
    • TOP 5 - nasza specjalność w doradztwie
      • Budowa strategii rozwojowych i naprawczych
      • Wdrożenie strategii wg Balanced Scorecard
      • System zarządzania przez KPI i Action Plan
      • System zarządzania przez cele (MBO)
      • Strategia rynkowa i polityka handlowa
    • Przygotowanie do budowy i wdrożenia strategii
    • Metodyka realizacji projektów doradczych
    • Dlaczego warto pracować z FIG Polska?
    • Referencje i opinie naszych Klientów
    • Zespół doradców
    • Realizacja usług z dofinansowaniem
  • Szkolenia
    X
    • Zarządzanie strategiczne
      • Metodyka budowy strategii firmy
      • Zarządzanie wartością firmy - Value Based Management
      • Wdrożenie strategii - Balanced Scorecard i KPI
      • Budowa Action Plan i kaskadowanie celów i KPI
      • Strategiczne zarządzanie rynkami
      • Zarządzanie cenami - Pricing
      • Komunikacja strategii firmy oraz przywództwo w jej wdrożeniu
      • Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw
      • Strategiczne zarządzanie zakupami
      • Strategiczny HR
      • KPI Certification Training
    • Zarządzanie finansami
      • Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz.1
      • Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz.2
      • Analiza i diagnoza przedsiębiorstwa
      • Systemy informacji zarządczej
      • Zarządzanie cash flow i kapitałem obrotowym
      • Ocena i finansowanie projektów inwestycyjnych
      • Wycena przedsiębiorstw
      • Finansowanie rozwoju firmy
      • Efektywne decyzje na rynku kapitałowym. Uwaga! Zmiany w obowiązkach informacyjnych
      • Corporate Finance for Executives
    • Zarządzanie efektywnością
      • Zarządzanie przez cele (MBO)
      • Skuteczne zarządzanie projektem
      • Lean Management
      • Negocjacje w biznesie
      • Profesjonalna prezentacja informacji finansowych
      • Odpowiedzialność prawna kadry zarządzającej
    • Terminarz
    • Moduły tematyczne
    • Akademia Zarządzania Strategicznego
    • Gra strategiczna Horyzont Businnes Play
    • Realizacja usług z dofinansowaniem
    • TOP 5 - nasza specjalność w szkoleniach
  • Klienci
  • Eksperci
  • Aktualności
  • Baza wiedzy
    X
    Pomiń nawigacje
    • Zarządzanie - koncepcje, wskazówki oraz przykłady z naszej praktyki biznesowej
      Strategia firmy Ostatnio dodane:

      Zobacz więcej artykułów

      Balanced Scorecard (BSC) +KPI Ostatnio dodane:

      Zobacz więcej artykułów

      Value Based Management (VBM) Ostatnio dodane:

      Zobacz więcej artykułów

      Management by Objectives (MBO) Ostatnio dodane:

      Zobacz więcej artykułów

      Marketing i sprzedaż
      Finanse przedsiębiorstwa Ostatnio dodane:

      Zobacz więcej artykułów

      Organizacja i zarządzanie Ostatnio dodane:

      Zobacz więcej artykułów

    • Pytania do eksperta Ostatnio dodane:
      • Co zrobić, gdy klient strategiczny, okazuje się klientem nierentownym?
      • Obowiązkowe czynności przy łączeniu się spółek
      • Analiza pasma cenowego

      Zobacz więcej artykułów

    • Test wiedzy finansowej menedżera
    • Sukcesy polskich przedsiębiorstw - case studies Ostatnio dodane:
      • Monnari - Polski Feniks
      • Fakro - historia polskiej innowacyjności
      • Polskie kosmetyki podbiają świat! Historia sukcesu marki Inglot

      Zobacz więcej artykułów

    • Dane i wskaźniki ekonomiczne Ostatnio dodane:
      • Sierpień 2018
      • Kwiecień 2017
      • Styczeń 2017

      Zobacz więcej artykułów

    • 50 największych szefów przedsiębiorstw w historii gospodarki przemysłowej Ostatnio dodane:
      • Genialni Wizjonerzy
      • Wirtuozi innowacji
      • Mistrzowie strategii

      Zobacz więcej artykułów

     
  • Kontakt
 

Menu

Pomiń nawigacje
  • FIG Polska
  • Doradztwo
    • Zakres usług
      • Strategia
        • Audyt strategiczny
        • Budowa strategii rozwojowych i naprawczych
        • Wdrożenie strategii (Balanced Scorecard)
        • Value Based Management (VBM)
        • Komunikacja strategii
        • Budowa systemu zarządzania przez KPI’e i Action Plan
        • Nadzór nad wdrożeniem strategii: przeglądy strategiczne
      • Sprzedaż i marketing
        • Strategie marketingowe
        • Strategie i polityki cenowe
        • Polityka handlowa
        • Efektywność sprzedaży
      • Finanse
        • Restrukturyzacja kosztów
        • Biznes plan
        • Controlling i budżetowanie
        • Ocena projektów inwestycyjnych
      • Organizacja i zarządzanie
        • Struktury organizacyjne
        • Budowa i wdrożenie systemu MBO
        • Systemy motywacyjne oparte na BSC, VBM, MBO
        • Biuro projektów strategicznych
    • TOP 5 - nasza specjalność w doradztwie
      • Budowa strategii rozwojowych i naprawczych
      • Wdrożenie strategii wg Balanced Scorecard
      • System zarządzania przez KPI i Action Plan
      • System zarządzania przez cele (MBO)
      • Strategia rynkowa i polityka handlowa
    • Przygotowanie do budowy i wdrożenia strategii
    • Metodyka realizacji projektów doradczych
    • Dlaczego warto pracować z FIG Polska?
    • Referencje i opinie naszych Klientów
    • Zespół doradców
    • Realizacja usług z dofinansowaniem
  • Szkolenia
    • Zarządzanie strategiczne
      • Metodyka budowy strategii firmy
      • Zarządzanie wartością firmy - Value Based Management
      • Wdrożenie strategii - Balanced Scorecard i KPI
      • Budowa Action Plan i kaskadowanie celów i KPI
      • Strategiczne zarządzanie rynkami
      • Zarządzanie cenami - Pricing
      • Komunikacja strategii firmy oraz przywództwo w jej wdrożeniu
      • Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw
      • Strategiczne zarządzanie zakupami
      • Strategiczny HR
      • KPI Certification Training
    • Zarządzanie finansami
      • Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz.1
      • Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz.2
      • Analiza i diagnoza przedsiębiorstwa
      • Systemy informacji zarządczej
      • Zarządzanie cash flow i kapitałem obrotowym
      • Ocena i finansowanie projektów inwestycyjnych
      • Wycena przedsiębiorstw
      • Finansowanie rozwoju firmy
      • Efektywne decyzje na rynku kapitałowym. Uwaga! Zmiany w obowiązkach informacyjnych
      • Corporate Finance for Executives
    • Zarządzanie efektywnością
      • Zarządzanie przez cele (MBO)
      • Skuteczne zarządzanie projektem
      • Lean Management
      • Negocjacje w biznesie
      • Profesjonalna prezentacja informacji finansowych
      • Odpowiedzialność prawna kadry zarządzającej
    • Terminarz
    • Moduły tematyczne
    • Akademia Zarządzania Strategicznego
    • Gra strategiczna Horyzont Businnes Play
    • Realizacja usług z dofinansowaniem
    • TOP 5 - nasza specjalność w szkoleniach
  • Klienci
  • Eksperci
  • Aktualności
  • Baza wiedzy
    • Zarządzanie - koncepcje, wskazówki oraz przykłady z naszej praktyki biznesowej
      • Strategia firmy
        • Siła słowa – komunikacja strategii od podszewki
        • Czy istnieją sposoby na ograniczenie kosztów w przemyśle inną drogą niż poprzez redukcję zatrudnienia, czy obniżenie jakości?
        • Dlaczego firmy popadają w kryzys finansowy i jak go uniknąć?
        • Jak przezwyciężyć kryzys?
        • Co zrobić, kiedy firma znajdzie się w kryzysie?
        • Jak sprawić, by nasza analiza strategiczna nie podzieliła losu wielu innych lądujących w koszu? 10 praktycznych wskazówek.
      • Balanced Scorecard (BSC) +KPI
        • Realizujemy strategię! Skąd to wiemy? Jak właściwie oceniać poziom realizacji celów strategicznych organizacji?
        • Balanced Scorecard - system zarządzania strategią czy narzędzie controllingowe?
        • Jakie są korzyści z wdrożenia BSC?
        • Czy skorzystać ze wsparcia systemu BSC w postaci narzędzia informatycznego?
        • Jakie są największe bariery i wyzwania związane z wdrożeniem systemu BSC?
        • Kto powinien nadzorować wdrożenie BSC w firmie?
        • Czy wdrożenie BSC w przedsiębiorstwie wymaga jasno sformułowanej i kompletnej strategii?
        • W jaki sposób polscy menedżerowie wdrażają system BSC?
        • W jaki sposób polscy menedżerowie postrzegają system BSC?
        • Jakie są główne różnice pomiędzy systemem MBO a systemem Balanced Scorecard?
        • Czym się różni system zarządzania z wykorzystaniem KPI od systemu Balanced Scorecard?
      • Value Based Management (VBM)
        • Jak wykorzystać parametr EVA do podejmowania decyzji?
        • EVA, kontrowersyjna czy praktyczna?
        • Jak zwiększyć wartość firmy? Value Based Management (część 1)
        • Jak zwiększyć wartość firmy? Value Based Management (część 2)
        • W jaki sposób menedżerowie w Polsce postrzegają system VBM
      • Management by Objectives (MBO)
        • Czy kuszą nas tylko pieniądze? Fenomen motywacyjnej siły systemu zarządzania przez cele (Management by Objectives – MBO)
        • Jak postawić do pionu Pion Sprzedaży? Błędy w tradycyjnych systemach premiowania
        • Zarządzanie przez cele? Sposób na wyzwolenie energii i kreatywności pracowników
        • MBO - sposób na racjonalne zarządzanie kosztami wynagrodzeń
      • Marketing i sprzedaż
        • NPS – wskaźnik nie tylko modny, ale i przydatny!
        • Co sprzedają firmy, a co kupują klienci?
      • Finanse przedsiębiorstwa
        • Czy sprawozdanie księgowe może być źródłem danych do analizy finansowej?
        • Jak utrzymać dobre wyniki finansowe również w czasach kryzysu?
        • Jakie wskaźniki finansowe powinniśmy monitorować, aby sprawnie zarządzać firmą?
        • Jak poprawić wyniki restrukturyzując przedsiębiorstwo?
        • Jak zadbać o płynność w czasach kryzysu?
      • Organizacja i zarządzanie
        • Efektywność organizacji
        • Kij i marchewka, czyli przepis na motywacyjną klęskę
        • Kiedy wdrożyć zarządzanie projektami?
        • Wartości organizacji – narzędzie kształtowania oczekiwanych postaw i zachowań
        • Kto ma dbać o rozwój najcenniejszego zasobu w każdej organizacji? Nowoczesny HR.
        • Proces zarządzania zmianą
        • Zwycięzcy też bywają samotni...
        • Wieża Babel w gronie Top Managementu. Jak poprawić zarządzanie niejednorodnym zespołem?
    • Pytania do eksperta
      • Co zrobić, gdy klient strategiczny, okazuje się klientem nierentownym?
      • Obowiązkowe czynności przy łączeniu się spółek
      • Analiza pasma cenowego
      • Mierzyć trudno mierzalne, czyli jak dobrać KPI do celów w perspektywie „Wiedzy i Rozwoju” Strategicznej Karty Wyników? Czy można rzetelnie ocenić jakość współpracy w organizacji?
      • Strategia niskich cen
      • Jak wyznaczyć cele i KPI dla kierowników działów (poziom n-2), aby motywowały do osiągania celów indywidualnych, jak i celów wynikających ze strategii firmy?
      • Czy system Balanced Scorecard powinien być wdrażany przez Dział Kontrolingu?
      • Czy przy definiowaniu wskaźników oceny efektywności zarządzania można korzystać z gotowej bazy wskaźników KPI?
      • Analiza realizacji celów z wykorzystaniem mapy celów strategicznych
      • W jaki sposób wyznaczać cele dla osób z działów wsparcia?
      • Czy wszystkie mierniki ze Strategicznej Karty Wyników Spółki powinny znaleźć się w Kartach Wyników menedżerów działów?
      • Ile celów i mierników powinna zawierać Strategiczna Karta Wyników przedsiębiorstwa?
      • Jak skutecznie odpowiedzieć na wojnę cenową?
      • Jak dokonać wyceny metodą porównawczą spółek nienotowanych na giełdzie?
      • Jaka jest różnica między nakładem inwestycyjnym i kosztem w projekcie inwestycyjnym?
      • Kłopoty z realizacją projektu
      • Co powinna zawierać strategia i jaki powinien być jej poziom szczegółowości?
      • Praktyczne zasady przygotowania i przeprowadzenia udanej prezentacji finansowej
    • Test wiedzy finansowej menedżera
    • Sukcesy polskich przedsiębiorstw - case studies
      • Monnari - Polski Feniks
      • Fakro - historia polskiej innowacyjności
      • Polskie kosmetyki podbiają świat! Historia sukcesu marki Inglot
      • Gra warta świeczki - historia CD Projekt
    • Dane i wskaźniki ekonomiczne
      • Sierpień 2018
      • Kwiecień 2017
      • Styczeń 2017
      • Październik 2016
      • Lipiec 2016
      • Kwiecień 2016
      • Styczeń 2016
      • Wrzesień 2015
      • Maj 2015
      • Wrzesień 2014
      • Kwiecień 2014
      • Marzec 2014
    • 50 największych szefów przedsiębiorstw w historii gospodarki przemysłowej
      • Genialni Wizjonerzy
      • Wirtuozi innowacji
      • Mistrzowie strategii
      • Doskonali organizatorzy
      • Geniusze marketingu
      • Wielcy uzdrowiciele przedsiębiorstw
  • Kontakt
 
Francuski Instytut Gospodarki Polska Szkolenia Zarządzanie finansami Zarządzanie cash flow i kapitałem obrotowym

Jak efektywnie zarządzać cash flow i kapitałem obrotowym? Warsztaty dla zarządzających

Pomiń nawigacje Program  
Wydrukuj
Pomiń nawigacje
x
Powiadom
 
  • Najbliższe seminarium:
    1-2.04.2019
  • Czas trwania:
    2 dni
  • Cena netto:
    3 250 zł
  • Rabat:

    10% do 1.02.2019

  • Lokalizacja:
    Warszawa, Golden Tulip (mapa)
Pomiń nawigacje Zapisz się  
Lidia Polak
zgloszenia@figpolska.pl
+48 22 823 42 83


Zapytaj o szkolenie zamknięte
biuro@figpolska.pl

+48 22 823 42 83
Pomiń nawigacje  

Seminarium to umożliwia pogłębienie wiedzy menedżerskiej w zakresie usprawnienia procesów zarządzania płynnością finansową. W trakcie zajęć Uczestnicy poznają skuteczne metody diagnozowania płynności finansowej, planowania przepływów pieniężnych w oparciu o plany działań oraz opanują warsztat optymalnego zarządzania kapitałem obrotowym. Ponadto, poznają najatrakcyjniejsze oferty ze strony dostawców kapitałów (banki, VC, fundusze… ) oraz możliwości opłacalnych inwestycji nadwyżek gotówkowych.

Cele seminarium:

  • Pogłębienie wiedzy menedżerskiej w zakresie efektywnego zarządzania płynnością finansową, w tym poprawy procesów gospodarowania kapitałem pracującym.
  • Poznanie skutecznych metod pomiaru i diagnozowania płynności finansowej
  • Opanowanie technik planowania cash flow.
  • Opanowanie warsztatu zarządzania kapitałem obrotowym i płynnością finansową w zależności od modelu biznesowego firmy.
  • Pogłębienie wiedzy w zakresie inwestowania nadwyżek finansowych
Program seminarium

Pierwszy dzień (9:00-17:00) – Diagnoza płynności finansowej dla celów zarządczych

1. Wprowadzenie – cele seminarium.

2. Czym jest płynność finansowa firmy? Kiedy mamy do czynienia z niewypłacalnością firmy, a kiedy z jej bankructwem? Ćwiczenie

3. Kiedy grozi nam utrata płynności? Czynniki zewnętrzne i wewnętrzne wpływające na utratę płynności finansowej.

4. Jak ocenić płynność finansową przedsiębiorstwa? Statyczne i dynamiczne metody oceny płynności finansowej Ćwiczenia

4.1. Budowa rachunku przepływów pieniężnych (metoda bezpośrednia i pośrednia);
4.2. Analiza i ocena płynności finansowej na podstawie rachunku przepływów pieniężnych.

5. Czym jest bilans finansowy i jakich informacji nam dostarcza? Ćwiczenia

5.1. Analiza i ocena poziomu kapitału obrotowego (KO)
5.2. Analiza i ocena zapotrzebowania na kapitał obrotowy (ZKO)
5.3. Analiza i ocena płynności netto i zapotrzebowania na kredyt bankowy.

6. Kiedy problemy z płynnością wynikają ze złej struktury finansowania, a kiedy są wynikiem nieefektywnych procesów w organizacji? Analiza i interpretacja wskaźników płynności (liquidity ratios) na bazie bilansu:

6.1. Wskaźniki pokrycia aktywów kapitałami.
6.2. Wskaźniki oceny efektywności zarządzania kapitałem obrotowym:

6.2.1. Wskaźnik zobowiązań w dniach sprzedaży (DPO);
6.2.2. Wskaźnik należności w dniach sprzedaży (DSO);
6.2.3. Wskaźnik zapasów w dniach sprzedaży - zasady i metody zarządzania zapasami.

6.3. Wskaźniki płynności: CR (curent ratio), QR (buick ratio), wskaźnik płynności natychmiastowej. Ćwiczenia

7. W jaki sposób układać nasze relacje z klientami, dostawcami, partnerami, kooperantami, aby zmniejszyć zarządzanie zapotrzebowaniem na kapitał obrotowy?

7.1. Zasady i metody zarządzania zapasami. Ćwiczenie
7.2. Zasady zarządzania należnościami od odbiorców. Ćwiczenie
7.3. Zasady zarządzania zobowiązaniami wobec dostawców. Ćwiczenie

8. Podsumowanie pierwszego dnia seminarium warsztatowego.


Drugi dzień (9:00-17:00) – Zarządzanie kapitałem obrotowym i nadwyżkami finansowymi

1. Jak efektywnie zarządzać kapitałem obrotowym?

1.1 Jak i kiedy korzystać z zewnętrznych źródeł finansowania? Zarządzanie niedoborami finansowymi.
1.2 Kredyt czy Leasing? Ćwiczenie
1.3 Kiedy powinniśmy korzystać z factoringu, cesji wierzytelności, czy też outsourcingu wierzytelności?
1.4 Cash pooling - korzyści z „bycia w grupie kapitałowej” Przykłady

2. Planowanie cash flow w zarządzaniu płynnością firmy.

2.1 Jak budować długo i krótkoterminowe prognozy cash flow? Ćwiczenie
2.2 Co uwzględnić przy prognozowaniu CF z nowych inwestycji?
2.3 Jak sterować płynnością finansową? Ćwiczenie

3. Co zrobić z nadmiarem gotówki? Zarządzanie nadwyżkami finansowymi a skłonność do ryzyka.

3.1 Lokaty standardowe i negocjowane, depozyt automatyczny.
3.2 Lokaty czy szybszy zwrot z kredytów? Ćwiczenie
3.3 Transakcje Sell / Buy-Back / Repo;
3.4 Obligacje skarbowe, komunalne i korporacyjne, bony wekslowe;
3.5 Fundusze inwestycyjne, Venture Capital i Private Equity;
3.6 Wpływ nadwyżek gotówkowych na koszt kapitału firmy. Przykłady

4. Wewnętrzna rezerwa płynności – czyli jak zarządzać gotówką?

4.1 Rabat za przyspieszoną płatność, cash coolection, cash management.

5. Procesy biznesowe o największym potencjale do poprawy skuteczności zarządzania CF.

6. Podsumowanie seminarium warsztatowego.

Eksperci prowadzący
Andrzej Staniszewski
Andrzej Staniszewski

Trener we Francuskim Instytucie Gospodarki Polska specjalizujący się w zagadnieniach związanych z wyceną spółek, analizą finansową, płynnością finansową, oceną projektów inwestycyjnych oraz realizacją projektów dez/inwestycji kapitałowych (M&A).

Zobacz

Referencje

Seminarium wysoko ocenił i poleciłby:

  • ABB SP Z O O Dyrektor Pionu Finanse i Księgowość
  • ABB SP Z O O Kontroler Krajowy
  • ALMA S A Członek Zarządu
  • ARCELORMITTAL POLAND S A V-ce Prezes Zarządu; Dyrektor Finansowy
  • CERAMIKA PARADYŻ SP Z O O  Wiceprezes ds. Finansowych
  • ELEKTROCIEPŁOWNIA BIAŁYSTOK S A Dyrektor ds. Finansowych, Członek Zarządu
  • EURO NET SP  Z O O  Dyrektor Finansowy
  • GANT DEVELOPMENT S A Wiceprezes ds.inwestycji
  • GRAAL S A Dyrektor Finansowy
  • INSERT S A Dyrektor ds. Finansowo-Administracyjnych
  • PHILIPS POLSKA SP Z O O Dyrektor Finansowy
  • PHOENIX CONTACT SP Z O O Dyrektor ds. Finansowych
  • PRATT & WHITNEY KALISZ SP Z O O Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Operacyjny
  • SONION POLSKA SP Z O O Dyrektor ds. finansowych
  • SYGNITY S A Dyrektor ds. finansowych
  • TKT ENGINEERING SP Z O O Członek Zarządu, Dyrektor ds. Logistyki i Controllingu
  • WARBUD S A Dyrektor generalny
  • WYDAWNICTWA SZKOLNE I PEDAGOGICZNE S A Dyrektor ds. controllingu
Atuty programu FIG Polska
  • Natychmiastowe wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce biznesowej.
  • Dopasowanie tematyki i sposobu przekazu do potrzeb Uczestników – reprezentantów kadry zarządzającej.
  • Możliwość konsultacji z prowadzącym ekspertem o bogatym doświadczeniu w zarządzaniu finansami.
  • Wymiana doświadczeń w kameralnej grupie uczestników.
Inspiracje

opis

Kto powinien wziąć udział
  • właściciele spółek
  • członkowie rad nadzorczych
  • zarządy
  • dyrektorzy zarządzający
  • dyrektorzy finansowi i controllingu
  • kadra kierownicza i specjaliści działów finansowych, działów analiz i controllingu biznesowego.
Rejestracja on-line
Pomiń nawigacje
 
Zobacz także
  • Ocena i finansowanie projektów inwestycyjnych. Jak unikać pułapek w inwestycjach?
  • Jak pilotować firmę w oparciu o wybrane wskaźniki? Analiza i diagnoza przedsiębiorstwa.
Pomiń nawigacje

Zobacz pozostałe szkolenia FIG

  • Zarządzanie strategiczne
  • Zarządzanie finansami
  • Zarządzanie efektywnością
  • Metodyka budowy strategii firmy Zobacz
  • Zarządzanie wartością firmy - Value Based Management Zobacz
  • tl_files/grafiki/ico_calendar.png

    Terminarz

    Zobacz
  • Wdrożenie strategii - Balanced Scorecard i KPI Zobacz
  • Budowa Action Plan i kaskadowanie celów i KPI Zobacz
  • Strategiczne zarządzanie rynkami Zobacz
  • Zarządzanie cenami - Pricing Zobacz
  • Komunikacja strategii firmy oraz przywództwo w jej wdrożeniu Zobacz
  • Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw Zobacz
  • Strategiczne zarządzanie zakupami Zobacz
  • Strategiczny HR Zobacz
  • KPI Certification Training Zobacz
  • tl_files/grafiki/ico_hands.png

    Akademia Zarządzania Strategicznego

    Zobacz
  • Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz.1 Zobacz
  • Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz.2 Zobacz
  • tl_files/grafiki/ico_calendar.png

    Terminarz

    Zobacz
  • Analiza i diagnoza przedsiębiorstwa Zobacz
  • Systemy informacji zarządczej Zobacz
  • Zarządzanie cash flow i kapitałem obrotowym Zobacz
  • Ocena i finansowanie projektów inwestycyjnych Zobacz
  • Wycena przedsiębiorstw Zobacz
  • Finansowanie rozwoju firmy Zobacz
  • Efektywne decyzje na rynku kapitałowym. Uwaga! Zmiany w obowiązkach informacyjnych Zobacz
  • Corporate Finance for Executives Zobacz
  • Zarządzanie przez cele (MBO) Zobacz
  • Skuteczne zarządzanie projektem Zobacz
  • tl_files/grafiki/ico_calendar.png

    Terminarz

    Zobacz
  • Lean Management Zobacz
  • Negocjacje w biznesie Zobacz
  • Profesjonalna prezentacja informacji finansowych Zobacz
  • Odpowiedzialność prawna kadry zarządzającej Zobacz
 
U nas zrealizujesz szkolenie
z dofinansowaniem
PARP
Sprawdź szczegóły

Ponad 20 lat działalności

Projekty doradcze 150 projektów doradczych
Sesje i szkolenia 1500 sesji strategicznych, szkoleń otwartych i zamkniętych
Klienci 2000 klientów, w tym 60% z listy Top 500 "Rzeczypospolitej"
Uczestnicy 20000 uczestników szkoleń seminariów i warsztatów
Polecenia 96% poleca nasze usługi
Pomiń nawigacje
  • Doradztwo

    • Budowa strategii (KPI)
    • Balanced Scorecard (BSC)
    • Management by Objectives (MBO)
    • Value Based Management (VBM)
    • Strategia rynkowa i polityka handlowa
    • Metodyka realizacji projektów doradczych
    • Przygotowanie do budowy i wdrożenia strategii
    • Zespół doradców FIG Polska
    • Dlaczego warto pracować z FIG Polska?
    • Referencje
  • O seminariach

    • Seminaria i szkolenia cykliczne
    • Seminaria i szkolenia zamknięte
    • Akademia Zarządzania Strategicznego
    • Gra strategiczna Horyzont Businnes Play
    • Executive program
    • Moduły tematyczne
    • Dlaczego warto wybrać programy FIG Polska?
    • Które seminarium wybrać?
    • Rejestracja
    • Informacje organizacyjne
    • Terminarz
 

Francuski Instytut Gospodarki
Polska Sp. z o.o.

 
POLITYKA PRYWATNOŚCI
ul. Filtrowa 75/5, 02-032 Warszawa
tel.: 22 823 42 83, fax: 22 823 99 13
biuro@figpolska.pl
NIP: 5251562318 KRS: 0000159975 REGON: 012323640

ISO 9001Polska Izba Firm Szkoleniowych

Agencja Interaktywna Migomedia

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce.

zamknij