Francuski Instytut Gospodarki Polska
22 823 42 83 Facebook LinkedIn
  • Francuski Instytut Gospodarki Polska EN
Wyniki wyszukiwania
Pomiń nawigacje
  • FIG Polska
  • Doradztwo
    X
    • Zakres usług
      • Strategia
      • Sprzedaż i marketing
      • Finanse
      • Organizacja i zarządzanie
    • TOP 5 - nasza specjalność w doradztwie
      • Budowa strategii rozwojowych i naprawczych
      • Wdrożenie strategii wg Balanced Scorecard
      • System zarządzania przez KPI i Action Plan
      • System zarządzania przez cele (MBO)
      • Strategia rynkowa i polityka handlowa
    • Przygotowanie do budowy i wdrożenia strategii
    • Metodyka realizacji projektów doradczych
    • Dlaczego warto pracować z FIG Polska?
    • Referencje i opinie naszych Klientów
    • Zespół doradców
    • Realizacja usług z dofinansowaniem
  • Szkolenia
    X
    • Zarządzanie strategiczne
      • Metodyka budowy strategii firmy
      • Zarządzanie wartością firmy - Value Based Management
      • Wdrożenie strategii - Balanced Scorecard i KPI
      • Budowa Action Plan i kaskadowanie celów i KPI
      • Strategiczne zarządzanie rynkami
      • Zarządzanie cenami - Pricing
      • Komunikacja strategii firmy oraz przywództwo w jej wdrożeniu
      • Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw
      • Strategiczne zarządzanie zakupami
      • Strategiczny HR
      • KPI Certification Training
    • Zarządzanie finansami
      • Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz.1
      • Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz.2
      • Analiza i diagnoza przedsiębiorstwa
      • Systemy informacji zarządczej
      • Zarządzanie cash flow i kapitałem obrotowym
      • Ocena i finansowanie projektów inwestycyjnych
      • Wycena przedsiębiorstw
      • Finansowanie rozwoju firmy
      • Efektywne decyzje na rynku kapitałowym. Uwaga! Zmiany w obowiązkach informacyjnych
      • Corporate Finance for Executives
    • Zarządzanie efektywnością
      • Zarządzanie przez cele (MBO)
      • Skuteczne zarządzanie projektem
      • Lean Management
      • Negocjacje w biznesie
      • Profesjonalna prezentacja informacji finansowych
      • Odpowiedzialność prawna kadry zarządzającej
    • Terminarz
    • Moduły tematyczne
    • Akademia Zarządzania Strategicznego
    • Gra strategiczna Horyzont Businnes Play
    • Realizacja usług z dofinansowaniem
    • TOP 5 - nasza specjalność w szkoleniach
  • Klienci
  • Eksperci
  • Aktualności
  • Baza wiedzy
    X
    Pomiń nawigacje
    • Zarządzanie - koncepcje, wskazówki oraz przykłady z naszej praktyki biznesowej
      Strategia firmy Ostatnio dodane:

      Zobacz więcej artykułów

      Balanced Scorecard (BSC) +KPI Ostatnio dodane:

      Zobacz więcej artykułów

      Value Based Management (VBM) Ostatnio dodane:

      Zobacz więcej artykułów

      Management by Objectives (MBO) Ostatnio dodane:

      Zobacz więcej artykułów

      Marketing i sprzedaż
      Finanse przedsiębiorstwa Ostatnio dodane:

      Zobacz więcej artykułów

      Organizacja i zarządzanie Ostatnio dodane:

      Zobacz więcej artykułów

    • Pytania do eksperta Ostatnio dodane:
      • Co zrobić, gdy klient strategiczny, okazuje się klientem nierentownym?
      • Obowiązkowe czynności przy łączeniu się spółek
      • Analiza pasma cenowego

      Zobacz więcej artykułów

    • Test wiedzy finansowej menedżera
    • Sukcesy polskich przedsiębiorstw - case studies Ostatnio dodane:
      • Monnari - Polski Feniks
      • Fakro - historia polskiej innowacyjności
      • Polskie kosmetyki podbiają świat! Historia sukcesu marki Inglot

      Zobacz więcej artykułów

    • Dane i wskaźniki ekonomiczne Ostatnio dodane:
      • Sierpień 2018
      • Kwiecień 2017
      • Styczeń 2017

      Zobacz więcej artykułów

    • 50 największych szefów przedsiębiorstw w historii gospodarki przemysłowej Ostatnio dodane:
      • Genialni Wizjonerzy
      • Wirtuozi innowacji
      • Mistrzowie strategii

      Zobacz więcej artykułów

     
  • Kontakt
 

Menu

Pomiń nawigacje
  • FIG Polska
  • Doradztwo
    • Zakres usług
      • Strategia
        • Audyt strategiczny
        • Budowa strategii rozwojowych i naprawczych
        • Wdrożenie strategii (Balanced Scorecard)
        • Value Based Management (VBM)
        • Komunikacja strategii
        • Budowa systemu zarządzania przez KPI’e i Action Plan
        • Nadzór nad wdrożeniem strategii: przeglądy strategiczne
      • Sprzedaż i marketing
        • Strategie marketingowe
        • Strategie i polityki cenowe
        • Polityka handlowa
        • Efektywność sprzedaży
      • Finanse
        • Restrukturyzacja kosztów
        • Biznes plan
        • Controlling i budżetowanie
        • Ocena projektów inwestycyjnych
      • Organizacja i zarządzanie
        • Struktury organizacyjne
        • Budowa i wdrożenie systemu MBO
        • Systemy motywacyjne oparte na BSC, VBM, MBO
        • Biuro projektów strategicznych
    • TOP 5 - nasza specjalność w doradztwie
      • Budowa strategii rozwojowych i naprawczych
      • Wdrożenie strategii wg Balanced Scorecard
      • System zarządzania przez KPI i Action Plan
      • System zarządzania przez cele (MBO)
      • Strategia rynkowa i polityka handlowa
    • Przygotowanie do budowy i wdrożenia strategii
    • Metodyka realizacji projektów doradczych
    • Dlaczego warto pracować z FIG Polska?
    • Referencje i opinie naszych Klientów
    • Zespół doradców
    • Realizacja usług z dofinansowaniem
  • Szkolenia
    • Zarządzanie strategiczne
      • Metodyka budowy strategii firmy
      • Zarządzanie wartością firmy - Value Based Management
      • Wdrożenie strategii - Balanced Scorecard i KPI
      • Budowa Action Plan i kaskadowanie celów i KPI
      • Strategiczne zarządzanie rynkami
      • Zarządzanie cenami - Pricing
      • Komunikacja strategii firmy oraz przywództwo w jej wdrożeniu
      • Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw
      • Strategiczne zarządzanie zakupami
      • Strategiczny HR
      • KPI Certification Training
    • Zarządzanie finansami
      • Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz.1
      • Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz.2
      • Analiza i diagnoza przedsiębiorstwa
      • Systemy informacji zarządczej
      • Zarządzanie cash flow i kapitałem obrotowym
      • Ocena i finansowanie projektów inwestycyjnych
      • Wycena przedsiębiorstw
      • Finansowanie rozwoju firmy
      • Efektywne decyzje na rynku kapitałowym. Uwaga! Zmiany w obowiązkach informacyjnych
      • Corporate Finance for Executives
    • Zarządzanie efektywnością
      • Zarządzanie przez cele (MBO)
      • Skuteczne zarządzanie projektem
      • Lean Management
      • Negocjacje w biznesie
      • Profesjonalna prezentacja informacji finansowych
      • Odpowiedzialność prawna kadry zarządzającej
    • Terminarz
    • Moduły tematyczne
    • Akademia Zarządzania Strategicznego
    • Gra strategiczna Horyzont Businnes Play
    • Realizacja usług z dofinansowaniem
    • TOP 5 - nasza specjalność w szkoleniach
  • Klienci
  • Eksperci
  • Aktualności
  • Baza wiedzy
    • Zarządzanie - koncepcje, wskazówki oraz przykłady z naszej praktyki biznesowej
      • Strategia firmy
        • Siła słowa – komunikacja strategii od podszewki
        • Czy istnieją sposoby na ograniczenie kosztów w przemyśle inną drogą niż poprzez redukcję zatrudnienia, czy obniżenie jakości?
        • Dlaczego firmy popadają w kryzys finansowy i jak go uniknąć?
        • Jak przezwyciężyć kryzys?
        • Co zrobić, kiedy firma znajdzie się w kryzysie?
        • Jak sprawić, by nasza analiza strategiczna nie podzieliła losu wielu innych lądujących w koszu? 10 praktycznych wskazówek.
      • Balanced Scorecard (BSC) +KPI
        • Realizujemy strategię! Skąd to wiemy? Jak właściwie oceniać poziom realizacji celów strategicznych organizacji?
        • Balanced Scorecard - system zarządzania strategią czy narzędzie controllingowe?
        • Jakie są korzyści z wdrożenia BSC?
        • Czy skorzystać ze wsparcia systemu BSC w postaci narzędzia informatycznego?
        • Jakie są największe bariery i wyzwania związane z wdrożeniem systemu BSC?
        • Kto powinien nadzorować wdrożenie BSC w firmie?
        • Czy wdrożenie BSC w przedsiębiorstwie wymaga jasno sformułowanej i kompletnej strategii?
        • W jaki sposób polscy menedżerowie wdrażają system BSC?
        • W jaki sposób polscy menedżerowie postrzegają system BSC?
        • Jakie są główne różnice pomiędzy systemem MBO a systemem Balanced Scorecard?
        • Czym się różni system zarządzania z wykorzystaniem KPI od systemu Balanced Scorecard?
      • Value Based Management (VBM)
        • Jak wykorzystać parametr EVA do podejmowania decyzji?
        • EVA, kontrowersyjna czy praktyczna?
        • Jak zwiększyć wartość firmy? Value Based Management (część 1)
        • Jak zwiększyć wartość firmy? Value Based Management (część 2)
        • W jaki sposób menedżerowie w Polsce postrzegają system VBM
      • Management by Objectives (MBO)
        • Czy kuszą nas tylko pieniądze? Fenomen motywacyjnej siły systemu zarządzania przez cele (Management by Objectives – MBO)
        • Jak postawić do pionu Pion Sprzedaży? Błędy w tradycyjnych systemach premiowania
        • Zarządzanie przez cele? Sposób na wyzwolenie energii i kreatywności pracowników
        • MBO - sposób na racjonalne zarządzanie kosztami wynagrodzeń
      • Marketing i sprzedaż
        • NPS – wskaźnik nie tylko modny, ale i przydatny!
        • Co sprzedają firmy, a co kupują klienci?
      • Finanse przedsiębiorstwa
        • Czy sprawozdanie księgowe może być źródłem danych do analizy finansowej?
        • Jak utrzymać dobre wyniki finansowe również w czasach kryzysu?
        • Jakie wskaźniki finansowe powinniśmy monitorować, aby sprawnie zarządzać firmą?
        • Jak poprawić wyniki restrukturyzując przedsiębiorstwo?
        • Jak zadbać o płynność w czasach kryzysu?
      • Organizacja i zarządzanie
        • Efektywność organizacji
        • Kij i marchewka, czyli przepis na motywacyjną klęskę
        • Kiedy wdrożyć zarządzanie projektami?
        • Wartości organizacji – narzędzie kształtowania oczekiwanych postaw i zachowań
        • Kto ma dbać o rozwój najcenniejszego zasobu w każdej organizacji? Nowoczesny HR.
        • Proces zarządzania zmianą
        • Zwycięzcy też bywają samotni...
        • Wieża Babel w gronie Top Managementu. Jak poprawić zarządzanie niejednorodnym zespołem?
    • Pytania do eksperta
      • Co zrobić, gdy klient strategiczny, okazuje się klientem nierentownym?
      • Obowiązkowe czynności przy łączeniu się spółek
      • Analiza pasma cenowego
      • Mierzyć trudno mierzalne, czyli jak dobrać KPI do celów w perspektywie „Wiedzy i Rozwoju” Strategicznej Karty Wyników? Czy można rzetelnie ocenić jakość współpracy w organizacji?
      • Strategia niskich cen
      • Jak wyznaczyć cele i KPI dla kierowników działów (poziom n-2), aby motywowały do osiągania celów indywidualnych, jak i celów wynikających ze strategii firmy?
      • Czy system Balanced Scorecard powinien być wdrażany przez Dział Kontrolingu?
      • Czy przy definiowaniu wskaźników oceny efektywności zarządzania można korzystać z gotowej bazy wskaźników KPI?
      • Analiza realizacji celów z wykorzystaniem mapy celów strategicznych
      • W jaki sposób wyznaczać cele dla osób z działów wsparcia?
      • Czy wszystkie mierniki ze Strategicznej Karty Wyników Spółki powinny znaleźć się w Kartach Wyników menedżerów działów?
      • Ile celów i mierników powinna zawierać Strategiczna Karta Wyników przedsiębiorstwa?
      • Jak skutecznie odpowiedzieć na wojnę cenową?
      • Jak dokonać wyceny metodą porównawczą spółek nienotowanych na giełdzie?
      • Jaka jest różnica między nakładem inwestycyjnym i kosztem w projekcie inwestycyjnym?
      • Kłopoty z realizacją projektu
      • Co powinna zawierać strategia i jaki powinien być jej poziom szczegółowości?
      • Praktyczne zasady przygotowania i przeprowadzenia udanej prezentacji finansowej
    • Test wiedzy finansowej menedżera
    • Sukcesy polskich przedsiębiorstw - case studies
      • Monnari - Polski Feniks
      • Fakro - historia polskiej innowacyjności
      • Polskie kosmetyki podbiają świat! Historia sukcesu marki Inglot
      • Gra warta świeczki - historia CD Projekt
    • Dane i wskaźniki ekonomiczne
      • Sierpień 2018
      • Kwiecień 2017
      • Styczeń 2017
      • Październik 2016
      • Lipiec 2016
      • Kwiecień 2016
      • Styczeń 2016
      • Wrzesień 2015
      • Maj 2015
      • Wrzesień 2014
      • Kwiecień 2014
      • Marzec 2014
    • 50 największych szefów przedsiębiorstw w historii gospodarki przemysłowej
      • Genialni Wizjonerzy
      • Wirtuozi innowacji
      • Mistrzowie strategii
      • Doskonali organizatorzy
      • Geniusze marketingu
      • Wielcy uzdrowiciele przedsiębiorstw
  • Kontakt
 
Francuski Instytut Gospodarki Polska Baza wiedzy 50 największych szefów przedsiębiorstw w historii gospodarki przemysłowej Mistrzowie strategii

Mistrzowie strategii

1. Andrew Carnegie (1835 - 1919)

Magnat przemysłu stalowego, który stworzył w swojej epoce najbardziej nowoczesne zakłady stalowe. Zwykł mawiać: "Koncentrujcie wasz biznes! Składajcie wszystkie jajka do tego samego kosza i strzeżcie go pilnie". 

Nauki płynące z jego sukcesu:

  • Stawiajcie na sektor przyszłościowy i monitorujcie innowacje techniczne,
  • Przejmij dostawców, aby móc kontrolować cały rynek,
  • Jak już zdobędziesz fortunę, to ją w całości rozdaj! 

Inspirujące cytaty:

  • „Nie ma interesu, który nie przyniósłby godziwego zysku, jeśli poświęci mu się nieustającą, całkowitą uwagę oraz kapitał zdolnych i pracowitych ludzi.”
  • „Pilnuj kosztów, zyski zatroszczą się same o siebie.”
  • „Wszystko, co w życiu jest warte posiadania, jest warte, żeby na to zapracować.”
  • „Praca zespołowa to paliwo, które pozwala zwykłym ludziom na osiąganie niezwykłych rezultatów.”
  • „Ludzie, którzy nie potrafią sami się zmotywować, muszą się zadowolić przeciętnością, jakkolwiek imponującymi innymi talentami zostali obdarzeni.”  

2. John Rockefeller (1839 - 1937)

„Król ropy naftowej”, który zbudował największą firmę na świecie Standard Oil. Posiadacz jednej z największych jak dotychczas w historii fortuny - 340 mld $. 

Nauki płynące z jego sukcesu:

  • Przejmowanie konkurentów jest najlepszym środkiem pozbycia się ich z rynku.
  • Aby ustalać ceny na rynku, trzeba kontrolować cały łańcuch produkcji.
  • Zyski zawsze muszą być reinwestowane w przedsiębiorstwo. 

Inspirujące cytaty:

  • „Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej, niż za jakąkolwiek inną pod słońcem.”
  • „Kto pracuje przez cały dzień, ten nie ma czasu na zarabianie pieniędzy.” 

Ciekawostka: Carnegie i Rockefeller przez 10 lat przysyłali sobie złośliwe prezenty świąteczne. Carnegie otrzymał np. tanią kamizelkę z tektury, która miała być aluzją do biedy, z jakiej wyrósł, za co zrewanżował się Rockefellerowi – pobożnemu baptyście i abstynentowi – butelką wyśmienitej whisky.

3. Robert Woodruff (1889 - 1985)

Z małej butelki sody z Atlanty stworzył światową gwiazdę - Coca Cola. 

Nauki płynące z jego sukcesu:

  • Aby sprzedać niepotrzebny produkt, należy najpierw stworzyć pragnienie jego posiadania przez konsumenta.
  • Szef nie musi dużo mówić, jeśli jego czyny mówią same za niego. 

Inspirujące cytaty:

  • „Wszyscy żołnierze będą mogli kupić butelkę coca-coli za pięć centów, bez względu na to, gdzie będą i ile to będzie kosztować naszą firmę.”  

4. Forrest Mars (1904 - 1999)

Despotyczny „apostoł” produktów tanich, prostych i wszędzie dostępnych – twórca potęgi grupy spożywczej Mars i M&M.

Nauki płynące z jego sukcesu:

  • Podział firmy jest najlepszym sposobem na rozwiązanie problemów w firmach rodzinnych.
  • Potężna reklama „Produkt rozpływa się w ustach, a nie w rękach” może wprowadzić produkt na światowe rynki.

5. Li Ka Shing (1928 -…)

Potrafił wykorzystać i czas kryzysu i prosperity na rynku nieruchomości w Hong Kongu. Mawiał: "Nasza epoka wymaga posiadania szerokiej wizji, krytycznego spojrzenia  i umiejętności wyciągania wniosków". 

Nauki płynące z jego sukcesu:

  • Monitorować koniunkturę, aby móc sprzedawać firmy jak rynek jest w rozkwicie i kupować je, jak jest na dnie,
  • Inwestować w rosnące sektory działalności, rozwijać w nich przedsiębiorstwa, aby następnie je sprzedać z zyskiem. 

6. Rupert Murdoch (1931 - …)

Kupując i stawiając na nogi dziesiątki gazet stworzył największe imperium medialne na świecie.

Nauki płynące z jego sukcesu:

  • Każdy może sobie pozwolić na kupno dobrej jakości produktu.
  • Łatwiej jest kupić i postawić na nogi przedsiębiorstwo, niż stworzyć je od podstaw,
  • Jak najmniej delegować, aby móc dominować!

Cytaty:

  • “William Shakespeare pisał dla mas. Gdyby żył dzisiaj, robiłby seriale telewizyjne.”

7. Bernard Arnault (1949 -…)

Stworzył imperium luksusu, o którym marzy cały świat. Pod parasolem LMVH – Louis Vuitton, Moet Hennessy rozwija ponad 60 luksusowych marek. Twierdzi, że "sektor dóbr luksusowych jest jedynym sektorem, w którym można realizować wysokie marże".

Nauki płynące z jego sukcesu:

  • Wielkie okazje zdarzają się rzadko, dlatego trzeba umieć błyskawicznie je wykorzystać,
  • Firma jest bardziej innowacyjna, jeśli pracownicy R&D i kreatorzy uczestniczą w budowie jej strategii,
  • Błędy są nieuniknione i mogą dużo nauczyć, ale porażek należy unikać.

Inspirujące cytaty:

  • „Czuję się ambasadorem dziedzictwa i kultury Francji.”

8. Bill Gates (1955 -…)

Twórca Microsoft, który „narzucił” swój program komputerowy wszystkim komputerom osobistym.

Nauki płynące z jego sukcesu:

  • Kontrakt na wyłączność jest korzystny, jednak zamyka dostęp do największej części rynku.
  • Kary płacone przez firmy są z reguły niższe, niż korzyści wynikające z naruszenia prawa.

Inspirujące cytaty:

  • „Wiedza to najlepsze narzędzie władzy.”
  • „Jeżeli nie wierzy się, że wszyscy pracownicy mogą przyczyniać się do sukcesu firmy, cała technologia świata nie pomoże zwiększyć ich kompetencji.”
  • „Niepotrzebny wysiłek to jedna z największych frustracji w pracy.”
  • „Biznes każdej firmy zaczyna się i kończy na dogłębnej analizie liczb. Niezależnie od tego, czym dana firma się zajmuje, jeżeli nie umie wyciągnąć wniosków z faktów dotyczących własnej działalności i podejmuje decyzje oparte na powierzchownych informacjach lub intuicji, w ostatecznym rozrachunku zapłaci za to wysoką cenę.”
  • „Gdy przyjmiesz, że negatywne wieści nie są czymś złym, lecz dowodem na potrzebę zmiany, nie mogą cię już one pokonać. Są dla ciebie nauką.”
Pomiń nawigacje

Wróć do kategorii "50 największych szefów przedsiębiorstw w historii gospodarki przemysłowej"

 
Pomiń nawigacje

Seminaria

  • Balanced Scorecard. Budowa i wdrożenie strategii w oparciu o system Kart Wyników i KPI
  • Komunikacja strategii firmy oraz przywództwo w jej wdrożeniu. Seminarium warsztatowo-coachingowe dla Zarządów i Dyrektorów
  • Jak zbudować strategię rozwoju firmy? Metodyka "krok po kroku" i narzędzia
  • Zarządzanie wartością firmy - Value Based Management. Koncepcja i narzędzia
  • Zarządzanie przez cele - MBO. Jak zwiększyć poziom realizacji celów? Metodyka i narzędzia
  • Przywództwo we wdrożeniu strategii i zarządzaniu zmianami
  • Negocjacje w biznesie. Warsztaty dla zarządzających
 
Pomiń nawigacje

Warto zobaczyć

  • Co powinna zawierać strategia i jaki powinien być jej poziom szczegółowości?
  • Zwycięzcy też bywają samotni...
  • Geniusze marketingu
  • Balanced Scorecard - system zarządzania strategią czy narzędzie controllingowe?
  • Wirtuozi innowacji
  • Jak sprawić, by nasza analiza strategiczna nie podzieliła losu wielu innych lądujących w koszu? 10 praktycznych wskazówek.
  • Co zrobić, kiedy firma znajdzie się w kryzysie?
  • Czy wdrożenie BSC w przedsiębiorstwie wymaga jasno sformułowanej i kompletnej strategii?
  • Wielcy uzdrowiciele przedsiębiorstw
  • Dlaczego firmy popadają w kryzys finansowy i jak go uniknąć?
  • Doskonali organizatorzy
  • Genialni Wizjonerzy
  • Wieża Babel w gronie Top Managementu. Jak poprawić zarządzanie niejednorodnym zespołem?
 

Ponad 20 lat działalności

Projekty doradcze 150 projektów doradczych
Sesje i szkolenia 1500 sesji strategicznych, szkoleń otwartych i zamkniętych
Klienci 2000 klientów, w tym 60% z listy Top 500 "Rzeczypospolitej"
Uczestnicy 20000 uczestników szkoleń seminariów i warsztatów
Polecenia 96% poleca nasze usługi
Pomiń nawigacje
  • Doradztwo

    • Budowa strategii (KPI)
    • Balanced Scorecard (BSC)
    • Management by Objectives (MBO)
    • Value Based Management (VBM)
    • Strategia rynkowa i polityka handlowa
    • Metodyka realizacji projektów doradczych
    • Przygotowanie do budowy i wdrożenia strategii
    • Zespół doradców FIG Polska
    • Dlaczego warto pracować z FIG Polska?
    • Referencje
  • O seminariach

    • Seminaria i szkolenia cykliczne
    • Seminaria i szkolenia zamknięte
    • Akademia Zarządzania Strategicznego
    • Gra strategiczna Horyzont Businnes Play
    • Executive program
    • Moduły tematyczne
    • Dlaczego warto wybrać programy FIG Polska?
    • Które seminarium wybrać?
    • Rejestracja
    • Informacje organizacyjne
    • Terminarz
 

Francuski Instytut Gospodarki
Polska Sp. z o.o.

 
POLITYKA PRYWATNOŚCI
ul. Filtrowa 75/5, 02-032 Warszawa
tel.: 22 823 42 83, fax: 22 823 99 13
biuro@figpolska.pl
NIP: 5251562318 KRS: 0000159975 REGON: 012323640

ISO 9001Polska Izba Firm Szkoleniowych

Agencja Interaktywna Migomedia

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce.

zamknij