Francuski Instytut Gospodarki Polska
22 823 42 83 Facebook LinkedIn
  • Francuski Instytut Gospodarki Polska EN
Wyniki wyszukiwania
Pomiń nawigacje
  • FIG Polska
  • Doradztwo
    X
    • Zakres usług
      • Strategia
      • Sprzedaż i marketing
      • Finanse
      • Organizacja i zarządzanie
    • TOP 5 - nasza specjalność w doradztwie
      • Budowa strategii rozwojowych i naprawczych
      • Wdrożenie strategii wg Balanced Scorecard
      • System zarządzania przez KPI i Action Plan
      • System zarządzania przez cele (MBO)
      • Strategia rynkowa i polityka handlowa
    • Przygotowanie do budowy i wdrożenia strategii
    • Metodyka realizacji projektów doradczych
    • Dlaczego warto pracować z FIG Polska?
    • Referencje i opinie naszych Klientów
    • Zespół doradców
    • Realizacja usług z dofinansowaniem
  • Szkolenia
    X
    • Zarządzanie strategiczne
      • Metodyka budowy strategii firmy
      • Zarządzanie wartością firmy - Value Based Management
      • Wdrożenie strategii - Balanced Scorecard i KPI
      • Budowa Action Plan i kaskadowanie celów i KPI
      • Strategiczne zarządzanie rynkami
      • Zarządzanie cenami - Pricing
      • Komunikacja strategii firmy oraz przywództwo w jej wdrożeniu
      • Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw
      • Strategiczne zarządzanie zakupami
      • Strategiczny HR
      • KPI Certification Training
    • Zarządzanie finansami
      • Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz.1
      • Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz.2
      • Analiza i diagnoza przedsiębiorstwa
      • Systemy informacji zarządczej
      • Zarządzanie cash flow i kapitałem obrotowym
      • Ocena i finansowanie projektów inwestycyjnych
      • Wycena przedsiębiorstw
      • Finansowanie rozwoju firmy
      • Efektywne decyzje na rynku kapitałowym. Uwaga! Zmiany w obowiązkach informacyjnych
      • Corporate Finance for Executives
    • Zarządzanie efektywnością
      • Zarządzanie przez cele (MBO)
      • Skuteczne zarządzanie projektem
      • Lean Management
      • Negocjacje w biznesie
      • Profesjonalna prezentacja informacji finansowych
      • Odpowiedzialność prawna kadry zarządzającej
    • Terminarz
    • Moduły tematyczne
    • Akademia Zarządzania Strategicznego
    • Gra strategiczna Horyzont Businnes Play
    • Realizacja usług z dofinansowaniem
    • TOP 5 - nasza specjalność w szkoleniach
  • Klienci
  • Eksperci
  • Aktualności
  • Baza wiedzy
    X
    Pomiń nawigacje
    • Zarządzanie - koncepcje, wskazówki oraz przykłady z naszej praktyki biznesowej
      Strategia firmy Ostatnio dodane:

      Zobacz więcej artykułów

      Balanced Scorecard (BSC) +KPI Ostatnio dodane:

      Zobacz więcej artykułów

      Value Based Management (VBM) Ostatnio dodane:

      Zobacz więcej artykułów

      Management by Objectives (MBO) Ostatnio dodane:

      Zobacz więcej artykułów

      Marketing i sprzedaż
      Finanse przedsiębiorstwa Ostatnio dodane:

      Zobacz więcej artykułów

      Organizacja i zarządzanie Ostatnio dodane:

      Zobacz więcej artykułów

    • Pytania do eksperta Ostatnio dodane:
      • Co zrobić, gdy klient strategiczny, okazuje się klientem nierentownym?
      • Obowiązkowe czynności przy łączeniu się spółek
      • Analiza pasma cenowego

      Zobacz więcej artykułów

    • Test wiedzy finansowej menedżera
    • Sukcesy polskich przedsiębiorstw - case studies Ostatnio dodane:
      • Monnari - Polski Feniks
      • Fakro - historia polskiej innowacyjności
      • Polskie kosmetyki podbiają świat! Historia sukcesu marki Inglot

      Zobacz więcej artykułów

    • Dane i wskaźniki ekonomiczne Ostatnio dodane:
      • Sierpień 2018
      • Kwiecień 2017
      • Styczeń 2017

      Zobacz więcej artykułów

    • 50 największych szefów przedsiębiorstw w historii gospodarki przemysłowej Ostatnio dodane:
      • Genialni Wizjonerzy
      • Wirtuozi innowacji
      • Mistrzowie strategii

      Zobacz więcej artykułów

     
  • Kontakt
 

Menu

Pomiń nawigacje
  • FIG Polska
  • Doradztwo
    • Zakres usług
      • Strategia
        • Audyt strategiczny
        • Budowa strategii rozwojowych i naprawczych
        • Wdrożenie strategii (Balanced Scorecard)
        • Value Based Management (VBM)
        • Komunikacja strategii
        • Budowa systemu zarządzania przez KPI’e i Action Plan
        • Nadzór nad wdrożeniem strategii: przeglądy strategiczne
      • Sprzedaż i marketing
        • Strategie marketingowe
        • Strategie i polityki cenowe
        • Polityka handlowa
        • Efektywność sprzedaży
      • Finanse
        • Restrukturyzacja kosztów
        • Biznes plan
        • Controlling i budżetowanie
        • Ocena projektów inwestycyjnych
      • Organizacja i zarządzanie
        • Struktury organizacyjne
        • Budowa i wdrożenie systemu MBO
        • Systemy motywacyjne oparte na BSC, VBM, MBO
        • Biuro projektów strategicznych
    • TOP 5 - nasza specjalność w doradztwie
      • Budowa strategii rozwojowych i naprawczych
      • Wdrożenie strategii wg Balanced Scorecard
      • System zarządzania przez KPI i Action Plan
      • System zarządzania przez cele (MBO)
      • Strategia rynkowa i polityka handlowa
    • Przygotowanie do budowy i wdrożenia strategii
    • Metodyka realizacji projektów doradczych
    • Dlaczego warto pracować z FIG Polska?
    • Referencje i opinie naszych Klientów
    • Zespół doradców
    • Realizacja usług z dofinansowaniem
  • Szkolenia
    • Zarządzanie strategiczne
      • Metodyka budowy strategii firmy
      • Zarządzanie wartością firmy - Value Based Management
      • Wdrożenie strategii - Balanced Scorecard i KPI
      • Budowa Action Plan i kaskadowanie celów i KPI
      • Strategiczne zarządzanie rynkami
      • Zarządzanie cenami - Pricing
      • Komunikacja strategii firmy oraz przywództwo w jej wdrożeniu
      • Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw
      • Strategiczne zarządzanie zakupami
      • Strategiczny HR
      • KPI Certification Training
    • Zarządzanie finansami
      • Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz.1
      • Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz.2
      • Analiza i diagnoza przedsiębiorstwa
      • Systemy informacji zarządczej
      • Zarządzanie cash flow i kapitałem obrotowym
      • Ocena i finansowanie projektów inwestycyjnych
      • Wycena przedsiębiorstw
      • Finansowanie rozwoju firmy
      • Efektywne decyzje na rynku kapitałowym. Uwaga! Zmiany w obowiązkach informacyjnych
      • Corporate Finance for Executives
    • Zarządzanie efektywnością
      • Zarządzanie przez cele (MBO)
      • Skuteczne zarządzanie projektem
      • Lean Management
      • Negocjacje w biznesie
      • Profesjonalna prezentacja informacji finansowych
      • Odpowiedzialność prawna kadry zarządzającej
    • Terminarz
    • Moduły tematyczne
    • Akademia Zarządzania Strategicznego
    • Gra strategiczna Horyzont Businnes Play
    • Realizacja usług z dofinansowaniem
    • TOP 5 - nasza specjalność w szkoleniach
  • Klienci
  • Eksperci
  • Aktualności
  • Baza wiedzy
    • Zarządzanie - koncepcje, wskazówki oraz przykłady z naszej praktyki biznesowej
      • Strategia firmy
        • Siła słowa – komunikacja strategii od podszewki
        • Czy istnieją sposoby na ograniczenie kosztów w przemyśle inną drogą niż poprzez redukcję zatrudnienia, czy obniżenie jakości?
        • Dlaczego firmy popadają w kryzys finansowy i jak go uniknąć?
        • Jak przezwyciężyć kryzys?
        • Co zrobić, kiedy firma znajdzie się w kryzysie?
        • Jak sprawić, by nasza analiza strategiczna nie podzieliła losu wielu innych lądujących w koszu? 10 praktycznych wskazówek.
      • Balanced Scorecard (BSC) +KPI
        • Realizujemy strategię! Skąd to wiemy? Jak właściwie oceniać poziom realizacji celów strategicznych organizacji?
        • Balanced Scorecard - system zarządzania strategią czy narzędzie controllingowe?
        • Jakie są korzyści z wdrożenia BSC?
        • Czy skorzystać ze wsparcia systemu BSC w postaci narzędzia informatycznego?
        • Jakie są największe bariery i wyzwania związane z wdrożeniem systemu BSC?
        • Kto powinien nadzorować wdrożenie BSC w firmie?
        • Czy wdrożenie BSC w przedsiębiorstwie wymaga jasno sformułowanej i kompletnej strategii?
        • W jaki sposób polscy menedżerowie wdrażają system BSC?
        • W jaki sposób polscy menedżerowie postrzegają system BSC?
        • Jakie są główne różnice pomiędzy systemem MBO a systemem Balanced Scorecard?
        • Czym się różni system zarządzania z wykorzystaniem KPI od systemu Balanced Scorecard?
      • Value Based Management (VBM)
        • Jak wykorzystać parametr EVA do podejmowania decyzji?
        • EVA, kontrowersyjna czy praktyczna?
        • Jak zwiększyć wartość firmy? Value Based Management (część 1)
        • Jak zwiększyć wartość firmy? Value Based Management (część 2)
        • W jaki sposób menedżerowie w Polsce postrzegają system VBM
      • Management by Objectives (MBO)
        • Czy kuszą nas tylko pieniądze? Fenomen motywacyjnej siły systemu zarządzania przez cele (Management by Objectives – MBO)
        • Jak postawić do pionu Pion Sprzedaży? Błędy w tradycyjnych systemach premiowania
        • Zarządzanie przez cele? Sposób na wyzwolenie energii i kreatywności pracowników
        • MBO - sposób na racjonalne zarządzanie kosztami wynagrodzeń
      • Marketing i sprzedaż
        • NPS – wskaźnik nie tylko modny, ale i przydatny!
        • Co sprzedają firmy, a co kupują klienci?
      • Finanse przedsiębiorstwa
        • Czy sprawozdanie księgowe może być źródłem danych do analizy finansowej?
        • Jak utrzymać dobre wyniki finansowe również w czasach kryzysu?
        • Jakie wskaźniki finansowe powinniśmy monitorować, aby sprawnie zarządzać firmą?
        • Jak poprawić wyniki restrukturyzując przedsiębiorstwo?
        • Jak zadbać o płynność w czasach kryzysu?
      • Organizacja i zarządzanie
        • Efektywność organizacji
        • Kij i marchewka, czyli przepis na motywacyjną klęskę
        • Kiedy wdrożyć zarządzanie projektami?
        • Wartości organizacji – narzędzie kształtowania oczekiwanych postaw i zachowań
        • Kto ma dbać o rozwój najcenniejszego zasobu w każdej organizacji? Nowoczesny HR.
        • Proces zarządzania zmianą
        • Zwycięzcy też bywają samotni...
        • Wieża Babel w gronie Top Managementu. Jak poprawić zarządzanie niejednorodnym zespołem?
    • Pytania do eksperta
      • Co zrobić, gdy klient strategiczny, okazuje się klientem nierentownym?
      • Obowiązkowe czynności przy łączeniu się spółek
      • Analiza pasma cenowego
      • Mierzyć trudno mierzalne, czyli jak dobrać KPI do celów w perspektywie „Wiedzy i Rozwoju” Strategicznej Karty Wyników? Czy można rzetelnie ocenić jakość współpracy w organizacji?
      • Strategia niskich cen
      • Jak wyznaczyć cele i KPI dla kierowników działów (poziom n-2), aby motywowały do osiągania celów indywidualnych, jak i celów wynikających ze strategii firmy?
      • Czy system Balanced Scorecard powinien być wdrażany przez Dział Kontrolingu?
      • Czy przy definiowaniu wskaźników oceny efektywności zarządzania można korzystać z gotowej bazy wskaźników KPI?
      • Analiza realizacji celów z wykorzystaniem mapy celów strategicznych
      • W jaki sposób wyznaczać cele dla osób z działów wsparcia?
      • Czy wszystkie mierniki ze Strategicznej Karty Wyników Spółki powinny znaleźć się w Kartach Wyników menedżerów działów?
      • Ile celów i mierników powinna zawierać Strategiczna Karta Wyników przedsiębiorstwa?
      • Jak skutecznie odpowiedzieć na wojnę cenową?
      • Jak dokonać wyceny metodą porównawczą spółek nienotowanych na giełdzie?
      • Jaka jest różnica między nakładem inwestycyjnym i kosztem w projekcie inwestycyjnym?
      • Kłopoty z realizacją projektu
      • Co powinna zawierać strategia i jaki powinien być jej poziom szczegółowości?
      • Praktyczne zasady przygotowania i przeprowadzenia udanej prezentacji finansowej
    • Test wiedzy finansowej menedżera
    • Sukcesy polskich przedsiębiorstw - case studies
      • Monnari - Polski Feniks
      • Fakro - historia polskiej innowacyjności
      • Polskie kosmetyki podbiają świat! Historia sukcesu marki Inglot
      • Gra warta świeczki - historia CD Projekt
    • Dane i wskaźniki ekonomiczne
      • Sierpień 2018
      • Kwiecień 2017
      • Styczeń 2017
      • Październik 2016
      • Lipiec 2016
      • Kwiecień 2016
      • Styczeń 2016
      • Wrzesień 2015
      • Maj 2015
      • Wrzesień 2014
      • Kwiecień 2014
      • Marzec 2014
    • 50 największych szefów przedsiębiorstw w historii gospodarki przemysłowej
      • Genialni Wizjonerzy
      • Wirtuozi innowacji
      • Mistrzowie strategii
      • Doskonali organizatorzy
      • Geniusze marketingu
      • Wielcy uzdrowiciele przedsiębiorstw
  • Kontakt
 
Francuski Instytut Gospodarki Polska Szkolenia Zarządzanie strategiczne Komunikacja strategii firmy oraz przywództwo w jej wdrożeniu

Komunikacja strategii firmy oraz przywództwo w jej wdrożeniu. Seminarium warsztatowo-coachingowe dla Zarządów i Dyrektorów

Pomiń nawigacje Program  
Wydrukuj
Pomiń nawigacje
x
Powiadom
 
  • Najbliższe seminarium:
    25-26.03.2019
  • Czas trwania:
    2 dni
  • Cena netto:
    3 250 zł
  • Rabat:

    5% do 25.02.2019

  • Lokalizacja:
    Warszawa, Golden Tulip (mapa)
Pomiń nawigacje Zapisz się  
Lidia Polak
zgloszenia@figpolska.pl
+48 22 823 42 83


Zapytaj o szkolenie zamknięte
biuro@figpolska.pl

+48 22 823 42 83
Pomiń nawigacje  

Aby realizować strategię firmy pracownicy muszą ją poznać! Dopóki strategia nie jest zakomunikowania, nie istnieje! Robert Kaplan napisał: „Konieczność nie zmian, a transformacji przedsiębiorstw wymaga nie menedżerów a liderów!”. Jak zdobyć serca i umysły pracowników i zaangażować ich w realizację strategii firmy?  Udział w seminarium pozwoli Uczestnikom poznanie poszczególnych etapów budowania zaangażowania w strategię od procesu opracowania programu komunikacji strategii dla różnych grup pracowników do uruchomienia ciągłego procesu komunikacji. Seminarium przygotuje uczestników nie tylko do prezentacji strategii pracownikom i innym   grupom interesariuszy ale przede wszystkim rozwinie umiejętności budowania przywództwa we wdrażaniu strategii.

Uczestnicy poznają co powinna zawierać strategia firmy oraz jak skutecznie dotrzeć ze strategią do serc i umysłów pracowników. Jasna treść przekazu, atrakcyjna forma oraz doskonałe przygotowanie merytoryczne managerów do „sprzedaży” produktu jakim jest strategia są pierwszym etapem budowania zaangażowania pracowników w organizacji. Uczestnicy rozwiną własne umiejętności w zakresie przywództwa we wdrażaniu strategii oraz w zakresie m.in.: technik perswazji, komunikacji werbalnej i niewerbalnej, sztuki aktywnego słuchania i zadawania pytań, prezentacji trudnych decyzji, asertywności, udzielaniu konstruktywnej krytyki i pochwał, a także przećwiczą sytuacje, jak zapobiegać sytuacjom konfliktowym wynikającym ze złej komunikacji.

Główne cele seminarium:

  • Opanowanie procesu opracowania Programu Komunikacji Strategii (PKS)
  • Zrozumienie roli zarządu i kadry managerskiej w procesie komunikacji i wdrażania strategii.
  • Poznanie reakcji pracowników na wprowadzanie zmian i technik zarządzania zmianami
  • Rozwój umiejętności w zakresie prezentacji strategii różnym grupom odbiorców.
  • Poznanie najlepszych praktyk w zakresie komunikacji z różnymi grupami odbiorców.
  • Rozwój indywidualnych cech przywódczych, gwarantujących skuteczne wdrożenie strategii w przedsiębiorstwie.
  • Rozwój  umiejętności w zakresie budowania teamu menedżerskiego, skoncentrowanego na wdrożeniu strategii.
Program

Proponowane metody pracy: ćwiczenia indywidualne i grupowe, prezentacje, dyskusje moderowane, case studies, testy, praca z tekstem, burza mózgów, gry, zadania wdrożeniowe.

Pierwszy dzień (9.00 – 17.00) Komunikacja strategii

  1. Wprowadzenie i cele seminarium
  2. Czym jest strategia przedsiębiorstwa i co decyduje o jej sukcesie?
    1. Strategia jako wyzwanie rozwojowe firmy i kadry managerskiej
    2. Czynniki sukcesu wdrożenia strategii w organizacji
    3. Co powinna zawierać strategia firmy? Składowe strategii jako treści programów komunikacji
      Warsztat
  3. Program komunikacji strategii jako narzędzie informacji o strategii przedsiębiorstwa.
    Warsztat
    1. Treść i forma informacji o strategii. Kto powinien opracować program komunikacji?
      Ćwiczenie
    2. Mapa celów strategicznych, KPI oraz karty projektów strategicznych jako narzędzia komunikacji strategii.
      Ćwiczenie
    3. Jak dobierać kanały komunikacji strategii do rożnych grup odbiorców
      Ćwiczenie
    4. Określenie grup odbiorców programu komunikacji
      Ćwiczenie
    5. Harmonogram wdrożenia programu komunikacji strategii
      Ćwiczenie
  4. Kto powinien komunikować strategię w organizacji? Role poszczególnych grup managerskich w realizacji programu komunikacji strategii.
    1. Przygotowanie kadry managerskiej do komunikacji strategii firmy
    2. Proces komunikacji strategii w „dół” organizacji – wyzwanie dla menedżerów.
    3. Jak zarządzać informacją zwrotną otrzymywaną „od dołu” w trakcie prezentacji strategii?
  5. Jak chcesz komunikować strategię swoim zespołom? Pomysły na komunikację strategii w firmie.
    Warsztat
  6. Monitoring wdrożenia programu komunikacji i ocena skuteczności dotarcia do odbiorców. Wskaźniki efektywności realizacji programów.
    Warsztat
  7. Podsumowanie

Drugi dzień (9.00 – 17.00) Angażowanie pracowników we wdrażanie strategii

  1. Psychologiczne aspekty reakcji ludzi na zmiany niesione przez strategię
    Ćwiczenie
  2. Skuteczne techniki komunikacji z dużymi grupami pracowników
    Ćwiczenie
  3. Częstotliwość komunikacji strategii a poziom zaangażowania pracowników
  4. Jakich błędów należy się wystrzegać w procesie komunikacji strategii?
    Ćwiczenie
  5. Jak budować organizację wygrywającą?
    1. Jak inspirować menedżerów do realizacji ambitnych celów firmy? (motywacja 
      w perspektywie długoterminowej)
    2. Materialne i pozamaterialne „motywatory” skłaniające pracowników do realizacji strategii. System wynagrodzeń.
    3. Przywództwo i zaangażowanie managerów jako kluczowy czynnik sukcesu wdrażania strategii firmy
  6. Jak rozwijać zespół menedżerski, gwarantujący wdrożenie strategii firmy?
    Ćwiczenie
  7. Podsumowanie, nasz dekalog komunikacji strategii,  zakończenie warsztatów.
Efekty kształcenia

Celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników do  komunikacji strategii i przewodzenia ludziom w procesie wdrażania strategii przedsiębiorstwa.

Po ukończeniu szkolenia Uczestnik osiągnie określone efekty uczenia się tj. będzie potrafił m.in.

  1. Opracować program komunikacji strategii
  2. Przygotować informację o strategii z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi np. mapa celów, karta wyników – KPI dostosowaną do różnych grup interesariuszy
  3. Wybrać kanały komunikacji strategii
  4. Rozpisać role w procesie komunikacji strategii
  5. Zaprezentować strategię różnym grupom interesariuszy
  6. Identyfikować problemy związane z wdrożeniem strategii i zarządzaniem zmianami i im przeciwdziałać
  7. Wykorzystać swoje umiejętności przywódcze w wdrożeniu strategii
Prowadzący
Michał Brzeziński
Michał Brzeziński

Trener we Francuskim Instytucie Gospodarki Polska specjalizujący się w zagadnieniach związanych z komunikacją, przywództwem, zarządzaniem zmianami i negocjacjami.

Zobacz

Zapisz się
Pomiń nawigacje
 
Kto powinien wziąć udział
  • Właściciele przedsiębiorstw,
  • Prezesi rad nadzorczych,
  • Prezesi zarządów,
  • Członkowie zarządów,
  • Dyrektorzy i menedżerowie stający przed potrzebą wdrażania nowych rozwiązań,
  • Pracujący w firmach dynamicznie przeobrażających się lub przechodzących restrukturyzację,
  • Project menedżerowie odpowiedzialni za wdrożenie strategii, 
  • Kierownicy i liderzy zespołów projektowych, 
  • Uczestnicy procesów zmian.
Zobacz także
  • Skuteczne zarządzanie projektami
  • Metodyka budowy startegii firmy
Pomiń nawigacje

Zobacz pozostałe szkolenia FIG

  • Zarządzanie strategiczne
  • Zarządzanie finansami
  • Zarządzanie efektywnością
  • Metodyka budowy strategii firmy Zobacz
  • Zarządzanie wartością firmy - Value Based Management Zobacz
  • tl_files/grafiki/ico_calendar.png

    Terminarz

    Zobacz
  • Wdrożenie strategii - Balanced Scorecard i KPI Zobacz
  • Budowa Action Plan i kaskadowanie celów i KPI Zobacz
  • Strategiczne zarządzanie rynkami Zobacz
  • Zarządzanie cenami - Pricing Zobacz
  • Komunikacja strategii firmy oraz przywództwo w jej wdrożeniu Zobacz
  • Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw Zobacz
  • Strategiczne zarządzanie zakupami Zobacz
  • Strategiczny HR Zobacz
  • KPI Certification Training Zobacz
  • tl_files/grafiki/ico_hands.png

    Akademia Zarządzania Strategicznego

    Zobacz
  • Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz.1 Zobacz
  • Finanse dla Zarządów, Dyrektorów i Menedżerów niefinansistów cz.2 Zobacz
  • tl_files/grafiki/ico_calendar.png

    Terminarz

    Zobacz
  • Analiza i diagnoza przedsiębiorstwa Zobacz
  • Systemy informacji zarządczej Zobacz
  • Zarządzanie cash flow i kapitałem obrotowym Zobacz
  • Ocena i finansowanie projektów inwestycyjnych Zobacz
  • Wycena przedsiębiorstw Zobacz
  • Finansowanie rozwoju firmy Zobacz
  • Efektywne decyzje na rynku kapitałowym. Uwaga! Zmiany w obowiązkach informacyjnych Zobacz
  • Corporate Finance for Executives Zobacz
  • Zarządzanie przez cele (MBO) Zobacz
  • Skuteczne zarządzanie projektem Zobacz
  • tl_files/grafiki/ico_calendar.png

    Terminarz

    Zobacz
  • Lean Management Zobacz
  • Negocjacje w biznesie Zobacz
  • Profesjonalna prezentacja informacji finansowych Zobacz
  • Odpowiedzialność prawna kadry zarządzającej Zobacz
 
U nas zrealizujesz szkolenie
z dofinansowaniem
PARP
Sprawdź szczegóły

Ponad 20 lat działalności

Projekty doradcze 150 projektów doradczych
Sesje i szkolenia 1500 sesji strategicznych, szkoleń otwartych i zamkniętych
Klienci 2000 klientów, w tym 60% z listy Top 500 "Rzeczypospolitej"
Uczestnicy 20000 uczestników szkoleń seminariów i warsztatów
Polecenia 96% poleca nasze usługi
Pomiń nawigacje
  • Doradztwo

    • Budowa strategii (KPI)
    • Balanced Scorecard (BSC)
    • Management by Objectives (MBO)
    • Value Based Management (VBM)
    • Strategia rynkowa i polityka handlowa
    • Metodyka realizacji projektów doradczych
    • Przygotowanie do budowy i wdrożenia strategii
    • Zespół doradców FIG Polska
    • Dlaczego warto pracować z FIG Polska?
    • Referencje
  • O seminariach

    • Seminaria i szkolenia cykliczne
    • Seminaria i szkolenia zamknięte
    • Akademia Zarządzania Strategicznego
    • Gra strategiczna Horyzont Businnes Play
    • Executive program
    • Moduły tematyczne
    • Dlaczego warto wybrać programy FIG Polska?
    • Które seminarium wybrać?
    • Rejestracja
    • Informacje organizacyjne
    • Terminarz
 

Francuski Instytut Gospodarki
Polska Sp. z o.o.

 
POLITYKA PRYWATNOŚCI
ul. Filtrowa 75/5, 02-032 Warszawa
tel.: 22 823 42 83, fax: 22 823 99 13
biuro@figpolska.pl
NIP: 5251562318 KRS: 0000159975 REGON: 012323640

ISO 9001Polska Izba Firm Szkoleniowych

Agencja Interaktywna Migomedia

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce.

zamknij