Komunikacja strategii firmy oraz przywództwo w jej wdrożeniu. Seminarium warsztatowo-coachingowe dla Zarządów i Dyrektorów
- Najbliższe seminarium:
25-26.03.2019
- Czas trwania:
2 dni
- Cena netto:
3 250 zł
- Rabat:
5% do 25.02.2019
- Lokalizacja:
Warszawa, Golden Tulip (mapa)
Lidia Polak
Zapytaj o szkolenie zamknięte
Aby realizować strategię firmy pracownicy muszą ją poznać! Dopóki strategia nie jest zakomunikowania, nie istnieje! Robert Kaplan napisał: „Konieczność nie zmian, a transformacji przedsiębiorstw wymaga nie menedżerów a liderów!”. Jak zdobyć serca i umysły pracowników i zaangażować ich w realizację strategii firmy? Udział w seminarium pozwoli Uczestnikom poznanie poszczególnych etapów budowania zaangażowania w strategię od procesu opracowania programu komunikacji strategii dla różnych grup pracowników do uruchomienia ciągłego procesu komunikacji. Seminarium przygotuje uczestników nie tylko do prezentacji strategii pracownikom i innym grupom interesariuszy ale przede wszystkim rozwinie umiejętności budowania przywództwa we wdrażaniu strategii.
Uczestnicy poznają co powinna zawierać strategia firmy oraz jak skutecznie dotrzeć ze strategią do serc i umysłów pracowników. Jasna treść przekazu, atrakcyjna forma oraz doskonałe przygotowanie merytoryczne managerów do „sprzedaży” produktu jakim jest strategia są pierwszym etapem budowania zaangażowania pracowników w organizacji. Uczestnicy rozwiną własne umiejętności w zakresie przywództwa we wdrażaniu strategii oraz w zakresie m.in.: technik perswazji, komunikacji werbalnej i niewerbalnej, sztuki aktywnego słuchania i zadawania pytań, prezentacji trudnych decyzji, asertywności, udzielaniu konstruktywnej krytyki i pochwał, a także przećwiczą sytuacje, jak zapobiegać sytuacjom konfliktowym wynikającym ze złej komunikacji.
Główne cele seminarium:
- Opanowanie procesu opracowania Programu Komunikacji Strategii (PKS)
- Zrozumienie roli zarządu i kadry managerskiej w procesie komunikacji i wdrażania strategii.
- Poznanie reakcji pracowników na wprowadzanie zmian i technik zarządzania zmianami
- Rozwój umiejętności w zakresie prezentacji strategii różnym grupom odbiorców.
- Poznanie najlepszych praktyk w zakresie komunikacji z różnymi grupami odbiorców.
- Rozwój indywidualnych cech przywódczych, gwarantujących skuteczne wdrożenie strategii w przedsiębiorstwie.
- Rozwój umiejętności w zakresie budowania teamu menedżerskiego, skoncentrowanego na wdrożeniu strategii.